DM-hero1.jpg

MSP optimerer hele leverandørkæden med digital inkjet og sikrer fremtidig konkurrenceevne

MSP servicerede deres direct marketing-kunder med en fastlagt tretrinsproces. Alle brevdokumenter blev printet på forhånd ved hjælp af offsetudstyr med arkindføring. Disse blev derefter trykt på laserprintere for personlig og individuel tilpasning. Derefter blev de lagt i konvolut og var klar til afsendelse. Dette udgjorde en årlig printmængde på cirka 100 mio. afsendte breve, produceret i en tretrinsproces. Administrerende direktør Markus Stricker forklarer: “Vi stod over for en stor udfordring i markedet for at forblive konkurrencedygtige. Vi følte os presset af digitale produkter med afskårede ark og små oplag samt de digitale farveinkjettilbud på markedet. Derudover kæmpede vi med at være konkurrencedygtige, selvom vi havde optimeret vores konventionelle produktionsproces så meget som muligt. Vi vidste, at vi var nødt til at forandre os for at sikre fremtidig vækst”.

DM-image1.jpg

"Vores vigtigste mål i MSP er den bedst mulige opfyldelse af vores kunders krav. Vi er klar til at gøre alt for at gøre vores kunder tilfredse. Vi tror, at overgangen til digitalt inkjetprint gør det muligt for os at levere den innovation, som vores markeder forventer i dag og i fremtiden. Canon har helt fra starten været en fantastisk partner for os i beslutningsprocessen for vores fremtidige strategi og i forbindelse med implementering af den rette løsning. Med Canon som partner føler vi os godt rustet til fremtiden."

Markus Stricker