Borealis-hero1

En global løsning til en global virksomhed

Med kontorer i 17 lande er Borealis afhængig af sine globale IT-leverandører for hurtige svartider, når det gælder supportproblemer. At have en global printudbyder med en central kontaktperson, der håndterer service i alle lande, er en vigtig del af dette krav.

Efter grundig vurdering af markedet valgte Borealis Canon. 1.165 enheder i 17 lande blev erstattet med 1.000 enheder over en periode på otte måneder. Ikke alene var overgangen glidende for alle berørte brugere, men løsningen har også øget dokumentsikkerheden og sparet Borealis penge, når det kommer til vedligeholdelse og support takket være en høj grad af standardisering.

Borealis-image1

"Samlet set er der tre ting ved dette projekt, der virkelig skiller sig ud for mig", siger Jacky Cillen. "For det første fungerer Canon virkelig som en global aktør. For det andet har udrulningen af hele projektet - i form af tid, budget og standardisering - været utrolig tilfredsstillende. Endelig, men vigtigst for mig, med Canon er den løbende support efter afslutningen af projektet lige så god som den var under implementeringen. Vi får den bedst mulige support globalt, og det er præcis, hvad vi søgte hos en teknologipartner.

"Vores mål var at få en smidig overgang til et standardiseret printmiljø, som også er fuldt netværksbaseret. Motivationen bag dette var at yde mere centraliseret support til vores brugere og at opnå besparelser i forhold til både vedligeholdelse og support."

Jacky Cillen, teamleder for Information Technology & Systems (IT&S)