3x34

Skanningsløsning tilbagebetalt på under 6 måneder

Dages mareridt med kundeklager over forkerte fakturaer forsvandt som dug for solen da 3×34 tog en ny skanningsløsning fra Canon i brug. 

Egentligt havde IT-afdelingen afsat tre måneder til at teste virksomhedens nye løsning til skanning af de mere end 6.000 månedlige kørselsnotaer, som udgør selve livsnerven for 3×34’s forretning. Men efter blot en uges afprøvning stod det klart, at man var klar til at gå i drift omgående – så stabilt fungerede den nye skanningsløsning med tilhørende software.

3x34
3x34

"Frem for tidligere, hvor vi én gang om måneden fik skannet samtlige kørsels-notaer, kan vi i dag skanne ”ad hoc”, og dermed datamæssigt være helt på forkant. Vi kan også anvende systemet til at dokumentere, hvornår vognmændene afleverer deres kørselsnotaer, som vi opfordrer alle til at aflevere en fast dag hver uge. Og senest dagen efter afleveringen skannes de, så nu har vi konstant styr på afleverings-datoer." 

- Heidi Raetzel, 3x34

Error