HSD-hero1

Hs Druck planlægger succes med personalisering af digitalt print

"Da vi traf beslutningen om at etablere hs Druck, var det med den overbevisning, at det digitale kunne give kunderne noget særligt ud over fantastisk print", fortæller Helmut Hörmanseder. "Det var ikke kortsigtet produktionsøkonomi, der var vores motivation – vi blev drevet af potentialet i at anvende personaliseret kommunikation til at hjælpe kunderne med at rykke grænserne for deres trykte markedsføring".

hs Druck anvender tre Canon imagePRESS-produktionsprintere, Objectif Lune's PrintShop Mail-software til variable data, understøttet af Canon, med DirectSmile til billedpersonalisering. "Canon har støttet os meget og hjulpet os med at få mest muligt ud af de digitale trykmaskiner og personaliseringsværktøjerne", siger Hörmanseder. Der blev afholdt et kursus som en del af Canons Essential Business Builder Program (EBBP), som er et rådgivende servicetilbud udbudt af uafhængige brancheeksperter for at hjælpe kunderne med at få mest muligt ud af deres virksomheds- og markedspotentiale.

HSD-image1
HSD-image2

"Vores vision for hs Druck er at kunne præsentere kunderne for et universelt marketingtjenesteudbud – fra fotografering, kreativt design og markedsføringsrådgivning til personaliserede print og opfyldelse. Vi kan tilbyde vores kunder ét enkelt kontaktpunkt og tage fuldt ejerskab over en kampagne - fra start til slut. Det er efter vores mening den positive fremtid for print. Og med Canons teknologi og virksomhedsrådgivning har vi travlt med at gøre denne vision til virkelighed".

"Canon har afholdt et Essential Business Builder-kursus om personalisering af print her i vores lokaler. Deres ekspertvejledning hjalp virkelig hele teamet til at forstå teknologiens potentiale og til at blive fortrolige både med det driftsmæssige og med, hvordan vi kan markedsføre disse funktioner til kunder."

Helmut Hörmanseder, medstifter