Erhverv

Kundecases

Her lader vi kunderne snakke. Vores kunder forklarer fordelene ved at samarbejde med Canon - lige fra at generere nye indtægtsstrømme for en virksomhed for grafisk kunst til at reducere de printrelaterede omkostninger for en lokal myndighed.

Se og læs vores kunders historier nedenfor, og find ud af, hvordan vores Canon-løsninger har hjulpet med at løse store udfordringer for virksomhederne.

Find ud af mere

Alle kundecases

ABC Imaging

ABC- Hero1

Takket være Océ PRISMA-workflowet og Canons imagePRESS-teknologi har vi strømlinet vores drift og opnået 50 % højere produktivitet og 30 % lavere omkostninger.

Ray Hawkins, administrerende direktør

Alfa Laval

DWF-logo.jpg

Printafdelingen betragtes nu som rentabel og mere omkostningseffektiv til printjob end eksterne alternativer.

Jørgen Beck-Jørgensen, printproduktionschef

Antonius Hypercare

AH-Hero1

Det var en rigtig god beslutning at installere Canons netværkssikkerhedskameraer, både på grund af deres høje kvalitet og på grund af den forskel, de har gjort i vores arbejde til hverdag. Resultaterne kunne ses med det samme.

René Groot, administrerende direktør

Armstrong Watson

Før Canon anbefalede os en løsning, lagde de et stort arbejde i at lære vores organisation at kende og forstå, hvad der trængte til at blive forbedret, og hvordan det bedst kunne gøres. Det at forstå vores kunders virksomheder er et princip, vi selv følger nøje, og vi følte os overbeviste om, at Canon var den rette partner for os.

David Clarkson, salgsdirektør

Barry Callebaut

DWF-logo.jpg

Canon hjalp os med at vælge en global tilgang til print. I én enkelt omgang hjalp Canon os med at forvandle organisationen i hele verden.

BD&H

Efter at have set på muligheder fra forskellige producenter blev det tydeligt, at Océ-maskiner ville kunne tilbyde os den bedste produktionshastighed og billedkvalitet til en konkurrencedygtig pris. Med Canons tekniske support kombineret med topmoderne Océ-teknologi er vi nu et kreativt kraftcenter af betydning.

James Fox, direktør

Beiersdorf

DWF-logo.jpg

Det handler ikke kun om at spare tid. Det har forvandlet vores måde at arbejde på.

Papanikolaou Zina, Marketing

BM Druck

DWF-logo.jpg

Vi talte med mange leverandører, men det var svært at se bort fra Canon, der er en leverandør, som vi har haft et særdeles godt forhold til i mange år.

Rene Cassis, administrerende direktør

Borealis AG

borealis

Vores mål var at få en smidig overgang til et standardiseret printmiljø, som også er fuldt netværksbaseret. Motivation bag dette var at yde mere centraliseret support til vores brugere og at opnå besparelser i forhold til både vedligeholdelse og support.

Jacky Cillen, teamleder for Information Technology & Systems (IT&S)

British Library

British-image1

Vi er så imponerede over Canons kvalitetsnetværkskameraer, at vi planlægger at udvide antallet af modeller på stedet til 400 kameraer i 2015.

Bhanu Goud, sikkerhedssystemchef

Cavelti

DWF-logo.jpg

Canon analyserede alle vores forretningsområder for at finde ud af, hvor vi kunne forbedre vores multi-channel-tilgang.

Marcel Bieri, chef for Pre-Media og Digital Media

Clive Booth

Der er noget ved at holde et print i hånden. Hvis du køber et kunstværk, vil det ofte være på et lærred. Det er det samme med et fotografi. Når du køber det, vil du købe det på papir, du køber det ikke på en skærm, for når et print er på papir, kan du holde det i hånden, og der er noget særligt ved det. Det er hovedårsagen til, at jeg har en printer.

Clive Booth

Colchester Institute

Vi syntes virkelig godt om Managed Print Services-tilgangen, som Canon anbefalede, samt professionalismen af Canon-projektteamet, og hvor tæt, de havde tænkt at indgå i partnerskab med vores eget projektteam.

Gary Horne, viceforstander, økonomi og drift

Documenteam

ABC- Hero1

Små oplag kan ikke produceres omkostningseffektivt i offset-print. Og samtidig er nogle oplag for dyre, når de printes på tonerbaserede systemer.

Thorsten Bischof

Druck and Medien

DM-hero1.jpg

Vores hovedmål er den bedst mulige opfyldelse af vores kunders krav. Vi er klar til at gøre alt for at gøre vores kunder tilfredse. Vi tror, at overgangen til digitalt inkjetprint gør det muligt for os at levere den innovation, som vores markeder forventer i dag og i fremtiden. Canon har helt fra starten været en fantastisk partner for os i beslutningsprocessen for vores fremtidige strategi og i forbindelse med implementering af den rette løsning. Med Canon som partner føler vi os godt rustet til fremtiden.

Markus Stricker

DWF

DWF-logo.jpg

Canon har investeret den nødvendige tid til at forstå vores organisations unikke behov og visioner under ét, og Canons rådgivning hjalp os til at identificere de områder, hvor teknologi kunnne gøre vores arbejde smartere.

Janice Moores, service- og indkøbschef

East Lothian Council

Vi havde en overordnet idé om, hvor vi gerne ville hen, men vi vidste ikke, hvordan vi skulle komme dertil. Så Canons erfaring med at gennemføre en række forskellige løsninger for andre kunder var en stor hjælp for os til at nå frem til den rigtige løsning.

Julie Caughey, økonomichef

EH Booth & Co Ltd

Som følge af vores politik om så vidt muligt at arbejde med lokale leverandører varierer omfanget og formatet af de fakturaer, de sender til vores butikker, også derefter – fra håndskrevne papirfakturaer på flere sider til elektroniske fakturaer. Det nye fakturabehandlingssystem giver Booths større funktionalitet med hensyn til behandling af fakturaerne og større viden om de fakturaer, som cirkulerer i virksomheden.

Steve Sumner, økonomichef

Elwe

Sarab-LOGO.jpg

Arizona 660XT betyder, at vi ikke behøver vælge mellem kvalitet og leveringstid. Vi kan tilbyde Point-of-Sale-materialer i mindre oplag til konkurrencedygtige priser.

Kirsten van Brummen, Elwe Special Promotions

Enfield Council

DWF-logo.jpg

Gennem vores samarbejde med Canon har vi gjort fundamentale fremskridt for at skabe et grundlag, der kan beskytte afdelingens position og skabe fremtidig vækst.

Eureco-Pharma BV

Indtil sidste år havde jeg accepteret ulemperne ved at outsource trykning af indlægssedler, og jeg undersøgte aldrig mulighederne nærmere. Men efter jeg talte med en person fra Canon, fik jeg øjnene op for de potentielle fordele.

Jan de Kreij, administrerende direktør og ejer

Evercore

DWF-logo.jpg

Som wealth management-virksomhed hører det sig til, at brand-integriteten skal være fejlfri for at skabe tillid både inden for og uden for organisationen. Canon har spillet en afgørende rolle for at opretholde denne integritet.

Vanessa O’Reilly, Marketingchef

Eyes on Media

Arizona-maskinernes billedkvalitet og anvendelsesmuligheder har forbedret vores fotoprintservice væsentligt og hjulpet os med at skaffe nye forretninger. Vi var henrykte over at blive kontaktet af World Press Photo, som vi har beundret i årevis. Vi vidste, at vi med Canons og Arizonas hjælp ville kunne håndtere den krævende opgave.

Martin Minoli, virksomhedsejer

Falquon

Canon har hjulpet os meget med at få mest muligt ud af ONYX workflow-pakken til avanceret farvestyring. Det er en afgørende del af vores workflow, og ensartetheden af outputtet fra Océ Arizona er nu enestående.

Martin Prager, direktør, Falquon

FC Dordrecht

FC-hero1

Vi ønskede at optage billeder i meget høj kvalitet, især i afsnit af stadion med meget lidt lys. Vi følte, at vi kun kunne opnå dette ved at skifte fra analogt til digitalt.

Jacques de Zeeuw, sikkerhedschef

Formara

Lige fra starten har Canon arbejdet tæt sammen med Formara og hjulpet med at finde den rigtige løsning, som dækkede vores behov. Derefter gav de et samlet overblik over, hvordan løsningen ville passe ind i og gavne vores virksomhed, og endelig leverede de en installation og oplæring, der muliggjorde en nem overgang, og som har øget produktiviteten.

Freddie Kienzler, administrerende direktør

Francis Combe Academy

DWF-logo.jpg

Canon var den eneste leverandør, der for alvor fokuserede på vores behov og foreslog konkrete handlinger, som vi kunne udføre for at realisere vores langsigtede vision.

Chris Turton – e-chef

FT Solutions

FT-hero1

At investere i disse markedsførende digitale printsystemer er altafgørende for vores succes fremadrettet, og det har allerede givet FT Solutions og vores kunder fantastiske fordele, såsom forbedret kvalitet og større fleksibilitet.

Tom Gurd, administrerende direktør

Gary Knight

Jeg har nu haft denne printer i seks år, og jeg ville overhovedet ikke overveje at købe noget andet. Den gør virkelig det, jeg beder den om, og alt, jeg kunne finde på at bede den om, og den gør det virkelig godt og ensartet. Jeg er vild med den – den er faktisk mit yndlingsudstyr.

Gary Knight

GEV

Jeg ville have noget, der var driftssikkert, nemt at betjene, og som kunne tilpasses vores behov. Der findes masser af godt designede løsninger, men for en lille virksomhed som min med syv ansatte, var der nogen af dokumenthåndteringsløsningerne, der aldrig ville kunne betale sig.

Friedrich Staller, administrerende direktør

Hertsmere Borough Council

DWF-logo.jpg

Canon udviste engagement om vores langsigtede strategi og forklarede i detaljer, hvordan digitalt print kunne hjælpe os med at opnå en omkostningseffektiv drift med den hastighed, fleksibilitet og høje standard, der forventes af kommunen.

Mark Roberts

hs Druck

Canon har afholdt et Essential Business Builder-kursus om personalisering af print her i vores lokaler. Deres ekspertvejledning hjalp virkelig hele teamet til at forstå teknologiens potentiale og til at blive fortrolige både med det driftsmæssige og med, hvordan vi kan markedsføre disse funktioner til kunder.

Helmut Hörmanseder, medstifter

Imagination

Vi har opnået så mange ting. Printrelaterede omkostninger er blevet reduceret betydeligt, hvilket har stor indflydelse på bundlinjen. Vi har langt færre enheder, og de er mere fleksible og robuste, og vi har de rigtige maskiner på de rigtige steder. Nu kan vi printe igen med præcision, og også levere en ensartet høj farvekvalitet til vores kunder

Sue Chick, projektleder

I-Pack

ipack-logo

Vi satser på at øge volumerne med 25 % ved udgangen af 2015 og yderligere 25 % ved udgangen af 2016. Takket være Canons support og teknologi er vi godt på vej til at nå vores forretningsmål.

Atle Andreassen, grundlægger

Jetsign

Sarab-LOGO.jpg

Takket være samarbejdet med Canon kunne vi skabe en relativt hurtigtvoksende skilteafdeling.

Adrie Hoogeveen, direktør

Kahle

DWF-logo.jpg

Teknologien er naturligvis vigtig, men det var ikke den eneste grund til, at jeg valgte Canon. Den servicepakke, der følger med deres maskiner, og som inkluderer aftercare, kurser og support, var afgørende for os. Baseret på tidligere erfaringer vidste jeg, at de ville arbejde sammen med os for at sikre, at vi fik en printløsning, der ville forvandle vores virksomhed.

Dan Batek, Teknologi og Økonomi, KAHLE

Johannes Kepler Universität

kepler-logo

Vi arbejdede sammen med Canon for at finde en løsning, der kunne hjælpe vores studerende med det samme på den mest nænsomme måde.

Alexander Freischlager, ledende driftschef

KnowledgePoint

KP-Hero1

Canons tilgang til at hjælpe os med at løse vores virksomhedsudfordringer afspejler vores egne arbejdsmetoder, og det sætter vi altid pris på. Det er dette forhold, som vil være afgørende for fremtidige investeringer, vi foretager. Vi har indtil nu været glade for at arbejde med Canon, og vi vil helt sikkert fortsætte samarbejdet med dem i fremtiden.

Andre Philpot, driftschef

Kyas Photography

imagePROGRAF understøtter studiets vækst. Vi får bedre, større job og, endnu vigtigere, projekter, vi brænder for. Med den ekstra tid, som maskinen giver os, kan vi nu fokusere på de personaliserede porteføljer for den enkelte kundes projekt, og vi kan omhyggeligt skabe, rette og forbedre vores billeder, så vi får de allerbedste resultater.

Jörg Kyas, Kyas Photography

London Borough of Newham

Fjerndiagnosticering og -vedligeholdelse er almindeligt inden for IT, og vi mente, at en lignende fremgangsmåde kunne give betydelige fordele for vores printafdeling. Og vi vidste også, at vi dermed bedre ville kunne forstå tendenserne i vores brug af print, hvilket ville være en hjælp i udformningen af vores fremtidige printstrategi.

Gary Sussex, chef for IKT-tjenester

Leeds City Council

DWF-logo.jpg

Vores førsteprioritet var at implementere en smart løsning, der sparede byen penge og gav os vores tid tilbage.

Kirsty McCarthy, MPS-leder

LO Media

DWF-logo.jpg

Med den viden, vi fik fra Canon, samt den individuelle uddannelse, kan vi nu tilbyde digitale tjenester i høj kvalitet, og vi er mere fremsynede og har tålmodighed til at tænke mere strategisk.

Lars Langbo, produktionschef

Mailing Andalucia

DWF-logo.jpg

Investeringen i en Canon imagePRESS 1135 sort/hvid-produktionsprinter og en stabler med stor kapacitet fik øjeblikkelig indflydelse på produktiviteten

Daniel Sánchez, direktør

Marne Drukkers

Manuel samling af plakater i storformat tager en masse tid og koster penge, så vi besluttede os for at lede efter en bedre løsning.

Guus Sligter, direktør

Martin Parr

Parr-Hero1

Uanset om det er i vores studie i London eller til pop-op-shows rundt om i verden er vi med Canons støtte i stand til at gøre Martins fotos levende med overbevisende metoder og sikre, at hans arbejde er fremtidssikret.

Louis Little, printproduktionschef

Maya Vik

En stor del af vores succes skyldes den utrolige grad af professionalisme og støtte, vi har fået fra Canon. Produktionskvaliteten af alt, hvad Canon leverede, var virkelig høj, og det var helt fantastisk at have en partner, som kunne opfylde alle vores mediebehov til dette cross media-projekt.

Pål Laukli, professionel fotograf

Nama d.d. Ljubljana

nama-hero1

Vi er utroligt tilfredse med vores nye overvågningssystem. Siden implementeringen af systemet har vi markant færre tyverier i butikken, og vi har nu sat os det mål, at det tal skal endnu længere ned. Systemet er nemt at bruge og har gjort det muligt for os at forbedre den måde, vi interagerer med vores kunder på og samtidig sælger til dem.

Branka Jerala, marketingdirektør

University of Nottingham

Vores universitet undersøger altid den nyeste teknologi, for eksempel 3D-print. Canons løsning har været fantastisk – vi kan printe de fine og detaljerede modeller, som arkitektstuderende har brug for.

John Morgan, Assistant Professor i arkitektur

Online Reprographics

online-repro-hero1

Canon udviste tillid til os fra starten af, og vi prøvede at besvare den med den måde, som vi arbejder med vores kunder på.

John Foy, grundlægger

Orange Business Services

DWF-logo.jpg

Canon havde ikke alene den dokumenterede ekspertise inden for mobilt print, som vi søgte, men vi vidste også, at Canon som en global virksomhed havde den nødvendige størrelse til at yde support til os uden for Storbritannien.

Nick Jones, Chef for Real Estate og FM Nord- og Vesteuropa

PCS

DWF-logo.jpg

Der er en kontinuerlig dialog med Canon for at hjælpe os med at promovere vores services.

Asad Butt, printchef

Polomnis

Skiftet fra den gamle printer til Arizona skyldtes, at vi havde problemer med at få blækket til at binde.

Job ten Doeschate, direktør

Printondemand-worldwide

Effektivitet er selvfølgelig vigtigt, men driftssikkerhed er mindst lige så afgørende. Det nytter ikke noget at have godt udstyr, hvis det ikke fungerer 10 % af tiden. Det problem har vi ikke haft med Canon. Selv hvis en maskine går ned, så er det kun i kort tid, fordi servicefolkene fikser problemerne inden for to timer.

Andy Cork, administrerende direktør, Printondemand-worldwide

ProjectColor

De, som betjener dem, behøver ikke længere dække flere selvstændige RIP-arbejdsstationer og printere for at administrere produktionen. Og fordi Onyx Thrive er baseret på Adobe PDF Print Engine, har vi, og vores kunder, desuden fuldstændig tillid til rasteriseringen af komplekse grafiske designeffekter, herunder transparente lag, blandede farverum og håndtering af staffagefarve.

Norman Scheffer, direktør

Pulp Grafisk

DWF-logo.jpg

Med support fra Canon har Pulp Grafisk fordoblet sin kapacitet til storformatprint og fjernet afhængigheden af tredjepartsleverandører til levering af printjob.

Terje Gulbrandsen

RDaSH

DWF-logo.jpg

Canon var meget ærlig i sin tilgang og fortalte os nøjagtigt, hvad der kunne opnås med DSF, og hvilke fordele vi kunne forvente at se.

Lisa Grandcourt, facilitetschef

Replay Studio

Replay-logo

Canon har altid været en god sparringspartner for os og har givet os ideer og leveret ekspertrådgivning, når der var behov for det. De lyttede omhyggeligt til os og vidste nøjagtigt, hvad der vil give vores firma en afgørende fordel.

Andy Halasz, administrator

Ritz

DWF-logo.jpg

Canons råd, både via Business & Innovation Scan og som en del af salgstilbuddet, peger mod en mere strategisk tilgang til at genopfinde vores forretning.

Kurt Habersatter, administrerende direktør

Rohner Spiller

DWF-logo.jpg

Som et resultat af vores partnerskab med Canon er cross media nu en stor del af vores servicetilbud, og vores kundekampagner er mere målbare.

Remo Martin, administrerende direktør

Sanders Group

Océ Arizona-maskinerne har ændret min virksomhed. Under finanskrisen bukkede mange virksomheder under, men disse maskiner gjorde det muligt for mig at tjene flere penge med en mindre omsætning. I bund og grund gik min omsætning ned, men min margen gik op, fordi jeg gjorde de materialer, jeg tidligere havde handlet med, til noget af større værdi. Jeg var i stand til at opfylde et behov på markedet for korte ekspeditionstider, skræddersyede applikationer og kreative løsninger.

Marco de Wert, administrerende direktør

Sarab Entreprenad AB

Sarab-Entreprenad

Det ændrede den måde, vi arbejder på. Indkommende fakturaer sorteres på en måde, som vi ikke kunne forestille os før. Og jeg har mere tid til at være ude i marken på projektet med mine medarbejdere og kunder.

Johan Selenius Rosengren, virksomhedsleder

Screentec

Hvis jeg skulle beskrive følelsen ved at være en Canon-kunde med ét ord, ville det være "lettet". Jeg ville have svært ved at finde fejl nogen steder – lige fra maskinernes driftssikkerhed og fleksibilitet til den service og support, som de ansatte og teknikerne tilbyder.

Darren James, administrerende direktør

Spazio81

På grund af den vifte af tjenester, vi tilbyder, har vi skabt en omfattende og forskelligartet kundebase, som er meget loyal og glad for at arbejde sammen med os. Det styrker vores globale omdømme, og vi får nu ordrer så langt væk fra som USA og Kina.

Alessandro Locatelli, administrerende direktør

St James’s Hospital

Mængden af papirarbejde på hospitalet var overvældende og voldsomt tidskrævende. Vi havde 18 måneders papirarbejde, der optog væg- og gulvplads. Det lagres nu alt sammen digitalt, hvilket har skabt et mere sikkert og behageligt arbejdsmiljø.

Pat Bailey, SAP-systemsupport

Staples

Vi havde brug for en konsulentvirksomheds tilgang for at få indsigt i vores kunders drivkraft. Dét, vi havde brug for, var en løsning og en strategi, men ingen af delene så ud til at findes, før Canon Enterprise Services blev involveret.

Richard Houppermans, leder af Business Services

Strålfors UK

Stralfors-Hero1

De fleste af vores kunder bruger en-vejsproduktion. ColorStreams funktioner betyder, at de er i stand til at skabe mere, som for eksempel at gøre brug af digitale billeder til understøttelse af deres digitale budskaber. Det drejer sig om at forbedre samt gøre de oplysninger, de leverer til kunderne mere relevante.

Tony Plummer, administrerende direktør, Storbritannien

The Print Foundry

Canon har været en fantastisk partner at samarbejde med. Vi lufter ofte idéer over for dem, diskuterer nye idéer til produkter, og hvordan man bedst kan udnytte imagePROGRAF, og de er der med det samme, hvis vi har brug for noget.

Renato Tavares, grundlægger

The Student Hotel

student-hero1

Canon har hjulpet os på mange måder. Ikke kun med deres kvalitetskameraer, men også med deres fremragende niveau for rådgivning inden køb. Vi var i stand til at lave en løsning, der er nem for vores team at bruge, og som dækker vores behov fuldstændigt.

Jan-Pieter Muis, Asset Manager

TJ International

TJI-hero1

Den virkning, som teknologi og workflow har haft på produktiviteten, er markant. Vi kan nu producere paperbackbøger i løbet af 24 timer og indbundne bøger i løbet af 48 timer. Uden Canons kompetencer, ekspertise og rådgivning ville dette aldrig have været muligt.

Angus Clark, administrerende direktør

UKE

I dag er supporten af printer- og multifunktionssystemer meget bedre, fordi den udføres af Canon-eksperter. Som et resultat kan vi, som IT-afdeling, fokusere på vores kerneopgaver. Og ydermere printer vi med lavere omkostninger end nogensinde før.

Florian Benthin, chef for Desktop Services

Glasgow University

DWF-logo.jpg

Universitetet forventes at spare 5,5 millioner pund i løbet af det femårige projekt, hvilket er en enestående historie.

Van Dillewijn Group

Vi har nu et fast greb om vores kreditorsystem og behandler fakturaer 40 % hurtigere end før. Når man tilføjer de penge, der spares ved færre rykkergebyrer, har Canons løsning resulteret i en samlet besparelse på 30 %.

Bert Rijkmans, informations- og kommunikationschef

Volkswagen

De to Canon imagePRESS-enheder har vist sig at være det ideelle supplement til den eksisterende blanding af offset og digitalt. De tilbyder en balance mellem produktivitet og kvalitet, der er perfekt til en stor del af vores arbejde, eftersom efterspørgslen på hurtig ekspedition af små oplæg stiger blandt vores kunder.

Helmuth Oschmann, leder af printafdelingen

Von Hagen

Océ Arizona har det hele: størrelse, produktivitet og alsidigheden til at håndtere en lang række forskellige bøjelige og rigide materialer. Sammen betyder dette, at vi kan tilbyde kunderne en meget mere omkostnings- og tidsbesparende måde at oprette deres stande på. Nu, hvor vi kan printe på alle materialer, kan vi realisere stort set enhver kreativ idé.

Von Hagen

Brancher

Gennemse branchesektorerne, og vælg en branchetype fra rullemenuen for at få mere at vide om Canon-løsninger inden for det pågældende område.