no business

Erhverv

Vores tilgang til MPS

Alle organisationer er forskellige, og derfor er det afgørende at bruge tid på at lære din virksomhed og dine it-krav at kende for at kunne levere Managed Print Services.

Ved hjælp af Canons Managed Print Services sikrer vi dig fordelene ved hurtigere printprocesser, mere effektive arbejdsgange og lavere udgifter på den kortest mulige tid ved at kombinere ITIL®- og PRINCE2®-metoderne på alle trin i forløbet.

Find ud af mere

Fem-trins-metoden

[MASTER] Picture_mps-approachAnalyse

Vi begynder med en grundig undersøgelse af din nuværende situation, så vi kan få klarhed over, hvad og hvordan I printer i din organisation. Herefter kan vi designe en løsning, der fjerner spildet og besværet og lader dig koncentrere dig om din kernevirksomhed.

Design

På baggrund af oplysningerne fra Analysefasen designer vi en løsning, der fjerner spildet og besværet og opfylder din virksomheds krav. Under denne fase
samarbejder vi med dig for at sikre, at vi
planlægger og implementerer løsningen grundigt – for vi vil alle
gerne være sikre på, at den eneste indflydelse, den får på din virksomhed
og dine ansatte, er en positiv en.

Overgang og implementering

Her bruger vi vores erfaring, evner og viden til at projektstyre implementeringen og introduktionen af den nye løsning og hjælpe med at ændre brugeradfærden, så du opnår de bedst mulige resultater. Og ydermere fortsætter vi samarbejdet med dig for at sikre, at det forbliver sådan.

Support & administration

Når det først er oppe at køre, sørger vi for, at alt fungerer, som det skal, så det opfylder dine behov nu og i fremtiden. I centrum af vores MPS er Fleet Management, hvor vi sørger for at administrere dokumentoutputenhederne med henblik på overholdelse af aftalte præstationsindikatorer (KPI'er) samt serviceaftaler for at levere og blive enige om business casen. Du vil ikke længere behøve administrere printere, notere og rapportere tælleraflæsninger eller spilde tid på at bestille forbrugsstoffer. Vi tilbyder også en servicefunktion til håndtering af eventuelle særlige situationer og problemer, og imødekommelser af serviceanmodninger i de tilfælde, hvor du har brug for at kontakte os. Alt vil blive lettere – fra indkøb til regnskab.

Evaluering

I modsætning til nogle administrationstjenester omfatter Canons Managed Print Services en evalueringsfase for at sikre, at fordelene opnås, og at løsningen optimeres over tid og opfylder de skiftende behov i din organisation. Vi definerer en klar kontraktstyring, der sikrer, at det er klart hvornår, hvordan og sammen med hvem, vi gennemgår status for din MPS-kontrakt og formatet og indholdet af disse regelmæssige evalueringer.

Armstrong Watson

Før Canon anbefalede os en løsning, lagde de et stort arbejde i at lære vores organisation at kende og forstå, hvad der trængte til at blive forbedret, og hvordan det bedst kunne gøres.

Armstrong Watson, Storbritannien