Dynamic solutions that deliver a faster, smoother customer journey.

Digital kunderegistrering

Dynamiske løsninger, som giver en hurtigere, ubesværet kundeoplevelse.

Kunderegistrering er en af de vigtigste måder, som virksomheder kommunikerer med kunder og opbygger succesfulde relationer på.

Hvis du bruger et langsomt, manuelt registreringssystem, der ikke opfylder behovene hos nutidens moderne forbrugere, kan det påvirke din forretning negativt.

Fordelene ved vores digitale kunderegistreringsteknologi

Benefits Benefits

Sæt fart på kunderejsen

Digitale workflows øger produktiviteten og reducerer forsinkelser

Benefits Benefits

Få større overblik

Automatisk overvågning giver dig bedre processtyring

Benefits Benefits

Opfyld behovene i en digital tidsalder

En personaliseret registreringsoplevelse i flere kanaler

Benefits Benefits

Gem kundernes data sikkert

Digital arkivering beskytter data og tillader nem revision

En smartere tilgang til optagelse af studerende

The improved ease of use and lower workload led to a direct cost saving
Den forbedrede brugervenlighed og mindre arbejdsbyrde førte til en direkte besparelse på € 30.000 om året.

André Jeursen

Head of Education and Exams Office, University of Maastricht

Udfordringen

University of Maastricht School of Business and Economics skal behandle sine 6.400 årlige optagelser hurtigere for at fremskynde optagelsesprocessen og lette personalets arbejdsbyrde. Det papirtunge, manuelle optagelsessystem førte også til fejl og gav ikke ledelsen mulighed for at overvåge status eller den tid, processen tog.

Canon developed an automated admissions system collating each applicant’s information in a single digital case file

Løsningen

Vi har udviklet et automatiseret optagelsessystem, der samordner hver ansøgers oplysninger i én digital sagsmappe, som er nem at tilgå. Foruden overvågning i realtid tilbyder systemet fejlrapporteringsfunktioner, såsom automatiserede anmodninger om manglende information og påmindelser om kommende deadlines.

Canon developed an automated admissions system collating each applicant’s information in a single digital case file

Fordelene

Udover at lette medarbejdernes arbejdsbyrde førte hurtigere optagelser til årlige besparelser på € 30.000 – ikke inklusive dem, der blev lavet ved at reducere menneskelige fejl. Bedre rapportering hjalp også ledelsen til at få fuld kontrol over optagelsesprocessen, så den kan forbedre kvaliteten af optagelsen af studerende.

As well as easing the staff workload, faster admissions led to annual savings of €30,000.

Styrk kundeengagementet ved at levere en mere ubesværet og personaliseret registreringsoplevelse.


TAL MED VORES TEAM

Sådan fungerer det

Differentiér din forretning med mere dynamisk og engagerende registering.
  • Canon
  • ...
  • Digital kunderegistrering