Critical document governance. Ensure critical documents are sent to the right place at the right time

Håndtering af vigtige dokumenter

Sørg for, at vigtige dokumenter sendes til det rette sted på det rette tidspunkt.

Din organisation har brug for en hurtig og effektiv metode til at oprette og sende vigtige dokumenter, både internt og eksternt


Hvis vigtige dokumenter leveres forkert, kan det påvirke din virksomhed kommercielt og juridisk og skade dit omdømme.

Fordelene ved vores løsning til håndtering af vigtige dokumenter

More efficient delivery More efficient delivery

Mere effektiv levering

Færre dokumentleveringsfejl, da alle processer kontrolleres

Faster error correction Faster error correction

Hurtigere fejlretning

Fejltagelser og svigt kan identificeres og afhjælpes hurtigere

Stronger compliance Stronger compliance

Styrket compliance

Revisionshistorik og arkivering hjælper dig med at sikre overholdelse af regler og lovmæssige krav

Better monitoring Better monitoring

Bedre overvågning

Leveringsbevis kan indhentes og kontrolleres for nøjagtighed

En løsning, der giver reelle ændringer

A critical document governance solution that delivers real change
Vi har udviklet en pålidelig, højtydende og fremtidssikret processtandard, som samtidig reducerer omkostningerne.

Førende udbyder af livsforsikringer

Udfordringen

En førende udbyder af livsforsikringer var på udkig efter en metode til at sikre, at forretningskritiske dokumenter blev sendt til de rigtige modtagere. Løsningen skulle både opfylde deres behov for beskyttelse af forbrugerdata og give mulighed for fremtidig integration af nye processer og outputformater.

A critical document governance solution that delivers real change

Løsningen

Ved brug af Canons platform til håndtering af vigtige dokumenter fik virksomheden mulighed for at automatisere og styre workflows for vigtige dokumenter. Denne løsning forberedte også virksomheden til den fremtidige integration af nye processer og outputformater.

Using Canon’s Critical Document management platform enabled the company to automate and control critical document workflows

Fordelene

En komplet oversigt over forretningskritiske dokumenter har givet virksomheden mulighed for at sikre, at deres dokumenthåndteringssystem overholder alle kvalitetsmæssige og lovmæssige krav. Virksomheden har også sparet € 150.000 om året ved at reducere forsendelsesomkostningerne.

Canon’s Critical Document system made the company fully compliant

Få mere at vide om, hvordan bedre informationshåndtering kan transformere din virksomhed.


TAL MED VORES TEAM

Sådan fungerer det

Udforsk nye måder at spare tid og penge på med vores innovative datahåndteringsværktøjer.
  • Canon
  • ...
  • Håndtering af vigtige oplysninger og data