Canon Camera

Cashback

STAY RESTLESS

De perfekte partnere for rastløse content creators. Glæd dig til en betydelig rabat når du køber et Canon EOS R6 eller EOS R.
Hvis du registrerer dit produkt inden for kampagneperioden, har du mulighed for at få Cashback på op til 3000 DKK.

FÅ PENGE TILBAGE MED EOS R-KAMERAER

Canons kameraer i R-serien er de perfekte partnere for rastløse content creators. Disse banebrydende kameraer sætter nye standarter og inspirerer dig til at blive ved med at søge, udforske og eksperimentere. Glæd dig til en betydelig rabat når du køber et Canon EOS R6 eller EOS R. Kampagnen løber fra d. 15 oktober 2021 til d. 31 december 2021.

Vi har forlænget perioden for cashback til den 13.2.2022 for de ordrer som er lagt indenfor kampagneperioden (15.10.2021 - 31.12.2021), men hvor du modtager kampagneproduktet i januar 2022.
Gem venligst kvittering og købsbevis i tilfælde af, at dette bliver efterspurgt i januar, når du gør krav på din cashback. Vær venligst opmærksom på, at forlængelsen kun gælder kampagneprodukter modtaget senest den 31.1.2022.

Kampagneprodukter

Ofte stillede spørgsmål

Har du spørgsmål? Her er svar på nogle af de oftest stillede spørgsmål om dette særtilbud

Hvornår vil jeg modtage min cashback-betaling?
Vi bestræber os på at foretage en bankoverførsel inden for 28 dage efter modtagelse af en gyldig anmodning om cashback med dokumentation i form af kvitteringer. Når din anmodning er blevet godkendt, vil du modtage en e-mail for at bekræfte, at der ikke kræves yderligere dokumentation, og at din anmodning vil blive behandlet inden for 28 dage.

Hvordan ved jeg, om min anmodning er forsinket pga. ukorrekte eller manglende oplysninger?

Der er 2 muligheder:

  1. Du kan hurtigt kontrollere status for din anmodning her og indtaste dit referencenummer (dette finder du øverst til højre i den bekræftelses-e-mail, du modtog, da du indsendte din anmodning).
  2. Hvis du vil have mere detaljerede oplysninger, eller hvis der er et problem med din anmodning, skal du klikke her og bruge dine personlige loginoplysninger, som du fik på e-mail, da vi modtog din anmodning.

Hvordan vil betalingen se ud på min bankkonto?
Cashback-betalinger foretages af vores servicepartner, og betalingerne har altid referencenavnet "Canon". Se efter denne reference på din bankkonto.

Hvorfor opkræver min bank gebyrer for overførsel?
Vi overfører som lovet det nøjagtige cashback-beløb i lokal valuta og bestræber os på at bruge lokale banker, hvor det er muligt, for at undgå gebyrer for modtageren. Canon kan dog ikke holdes ansvarlig for yderligere gebyrer, som din bank opkræver, og du skal kontakte din bank, hvis dette forekommer.

Hvordan kan jeg se, hvornår betalingen bliver gennemført?
Når din anmodning er blevet godkendt, sørger vi for cashback-betalingen, og du modtager en e-mail, der oplyser dig om, at pengene er på din konto. Du kan hurtigt kontrollere status for din anmodning her ved at indtaste dit referencenummer.

Jeg betalte for mit produkt med kreditkort, så hvorfor kan min betaling ikke bare refunderes til det samme kreditkort?
Canons cashback-betalinger kan kun gennemføres via bankoverførsel fra vores bank til den bankkonto, som du oplyste på registreringstidspunktet.

Skal jeg betale skat, eller kan jeg få moms tilbage ved cashback?
Det er alene dit ansvar at betale eventuelle lovpligtige skatter, og Canon kan ikke rådgive om eventuelle procedurer vedrørende indrapportering til Skat. Kontakt venligst din lokale skattemyndighed.

Hvilke formater kan bruges til at uploade mit købsbevis, når jeg indsender min cashback-anmodning, og er der størrelsesbegrænsninger?
Du kan kun uploade i formaterne JPG, TIF og PDF, og din fil må ikke være større end 4 MB. Du kan finde flere oplysninger om, hvordan du gør dette, i vores video 'Upload af dine dokumenter', som du finder på registreringsformularen for kampagnen.
Bemærk, at du ikke kan ansøge om cashback via brevpost. Kampagnen er kun online.

Hvad gør jeg, hvis nogle af mine registrerede kontooplysninger har ændret sig siden den første registrering i denne kampagne, og jeg får brug for at opdatere dem?
Du kan opdatere dine bankoplysninger når som helst her via vores Customer Online Tracking System ved hjælp af de loginoplysninger, vi har sendt dig på e-mail. Bemærk, at hvis det er tæt på fristen for din betaling, skal du kontakte Salgskampagnen med det samme via e-mail: cashback@claim-lookup.com eller informere os.

Jeg har bestilt et Canon-produkt inden for det tidsrum, som er specificeret for kampagnen, men det vil ikke ankomme til/blive leveret af forhandleren før efter de gyldige kampagnedatoer. Kan jeg stadig sende en anmodning til kampagnen?
Ja, gem venligst den ordrebekræftelse, du har (hvis dato skal ligge inden for kampagnedatoerne), og upload den sammen med din faktura, når du udfylder cashback-anmodningen. Du har en frist på en måned efter sidste salgsdato til at indsende dine dokumenter.

Jeg vidste ikke noget om denne kampagne, og jeg købte et produkt et par uger før/efter de angivne kampagnedatoer. Kan Canon gøre en undtagelse og tillade en cashback for mit køb?
Du kan desværre kun ansøge om deltagelse i kampagnen, hvis dit produkt er købt inden for de datoer, der er angivet i Vilkår og betingelser.

Hvilket produkt skal jeg allerede eje for at være berettiget til denne kampagne?

Undtagelserne omfatter kort følgende:
  1. Produkter, som ikke er en del af kampagnen (se den komplette liste over kampagneprodukter her)
  2. Produkt købt uden for kampagneområdet
  3. Produkter, der er efterligninger eller på nogen måde krænker Canon-koncernens immaterielle rettigheder (f.eks. herunder, men ikke begrænset til "parallelle/grå" produkter, som er originale Canon-produkter, der sælges uden for det tilsigtede marked til nedsat pris). Se her for at få yderligere oplysninger.
Du kan finde alle undtagelserne i vores Vilkår og betingelser.

Hvilke kampagneprodukter omfattes ikke af denne cashback?

Undtagelserne omfatter kort følgende:
  1. Produkter, som ikke er en del af kampagnen
  2. Produkter, der er købt uden for kampagneperioden eller uden for kampagneområdet.
  3. Brugte, renoverede eller istandsatte produkter, eller produkter, der er efterligninger eller på nogen måde krænker Canon-koncernens immaterielle rettigheder (f.eks. herunder, men ikke begrænset til "parallelle/grå" produkter, som er originale Canon-produkter, der sælges uden for det tilsigtede marked til nedsat pris). Se her for at få yderligere oplysninger.
  4. Produkter købt uden for EU.
  5. Produkter købt hos tredjepartsforhandlerne Amazon eller eBay.
Hvad mener I med 'betalingsmulighed' på online-anmodningsformularen?
Dette henviser til, hvordan du oprindeligt købte produktet.

Hvor finder jeg produktets serienummer?
Følg dette link for at finde serienummeret – Siden viser dig, hvor det findes på dit/dine produkt(er). Du må ikke forveksle serienummeret med EAN/stregkoden. Serienummeret sidder på selve produktet.

Hvorfor kan jeg ikke logge på kundeportalen for at spore mit krav?

Der kan være en af følgende årsager:
  1. Brug de loginoplysninger, vi sendte til dig på. e-mail på det tidspunkt, hvor du indsendte din anmodning. Hvis du ikke har modtaget denne e-mail, skal du huske at se efter i din spam-mappe.
  2. Der skelnes mellem store og små bogstaver i dine loginoplysninger – så sørg for at indtaste dit login korrekt (med store/små bogstaver).
  3. Hvis du har glemt din adgangskode, kan du vælge at nulstille den her