Penge tilbage 3000 kr
GO BEYOND THE REDLINE
Køb et af de udvalgte kampagneprodukter og tag din fotografering til et nyt niveau. Registrer produktet inden for kampagneperioden og få op til 3000 kr tilbagebetalt.
PUSH YOUR PHOTOGRAPHY FURTHER
Køb et produkt som indgår i Canons Redline Challenge-kampagnen og tag din fotografering til et helt nyt niveau. Du kan få op til 3000 kr tilbagebetalt. Kampagneperioden er 1.4-30.6.2021.
Kampagneprodukter
Penge tilbage 1900 kr
EOS R6
Penge tilbage 1900 kr
EOS R6 + RF 24-105mm F4-7.1 IS STM
Penge tilbage 1900 kr
RF 50mm F1.2L USM
Penge tilbage 1900 kr
RF 85mm F1.2L USM
Penge tilbage 1000 kr
RF 24-105mm F4L IS USM
Penge tilbage 1900 kr
RF 28-70mm F2L USM
Penge tilbage 1900 kr
RF 15-35mm F2.8L IS USM
Penge tilbage 1900 kr
RF 24-70mm F2.8L IS USM
Penge tilbage 1900 kr
RF 70-200mm f/2.8L IS USM
Penge tilbage 1900 kr
RF 100-500mm F4.5-7.1 L IS USM
Ofte stillede spørgsmål
BETALING:
Vi bestræber os på at foretage en bankoverførsel inden for 28 dage efter modtagelse af en gyldig anmodning om cashback med dokumentation i form af kvitteringer. Når din anmodning er blevet godkendt, vil du modtage en e-mail for at bekræfte, at der ikke kræves yderligere dokumentation, og at din anmodning vil blive behandlet inden for 28 dage. Bemærk, at du når som helst kan tjekke din anmodning her med vores Anmodningstracker ved hjælp af dit unikke referencenummer (dette finder du øverst til højre i den bekræftelses-e-mail, du modtog, da du indsendte din anmodning).
- Du kan hurtigt kontrollere status for din anmodning her og indtaste dit referencenummer (dette finder du øverst til højre i den bekræftelses-e-mail, du modtog, da du indsendte din anmodning).
- Hvis du vil have mere detaljerede oplysninger, eller hvis der er et problem med din anmodning, skal du klikke her og bruge dine personlige loginoplysninger, som du fik på e-mail, da vi modtog din anmodning.
Cashback-betalinger foretages af vores servicepartner, og betalingerne har altid referencenavnet "Canon". Se efter denne reference på din bankkonto.
Vi overfører som lovet det nøjagtige cashback-beløb i lokal valuta og bestræber os på at bruge lokale banker, hvor det er muligt, for at undgå gebyrer for modtageren. Canon kan dog ikke holdes ansvarlig for yderligere gebyrer, som din bank opkræver, og du skal kontakte din bank, hvis dette forekommer.
Når din anmodning er blevet godkendt, sørger vi for cashback-betalingen, og du modtager en e-mail, der oplyser dig om, at pengene er på din konto. Du kan hurtigt kontrollere status for din anmodning her ved at indtaste dit referencenummer.
Canons cashback-betalinger kan kun gennemføres via bankoverførsel fra vores bank til den bankkonto, som du oplyste på registreringstidspunktet.
Det er alene dit ansvar at betale eventuelle lovpligtige skatter, og Canon kan ikke rådgive om eventuelle procedurer vedrørende indrapportering til Skat. Kontakt venligst din lokale skattemyndighed.
CASHBACK-PROCESSEN:
Du kan kun uploade i formaterne JPG, TIF og PDF, og din fil må ikke være større end 4 MB.
Du kan finde flere oplysninger om, hvordan du gør dette, i vores video 'Upload af dine dokumenter', som du finder på registreringsformularen for kampagnen.
Bemærk, at du ikke kan ansøge om cashback via brevpost. Kampagnen er kun online.
Du kan opdatere dine bankoplysninger når som helst her via vores Customer Online Tracking System ved hjælp af de loginoplysninger, vi har sendt dig på e-mail.
Bemærk, at hvis det er tæt på fristen for din betaling, skal du kontakte Salgskampagnen med det samme via e-mail: cashback@claim-lookup.com eller på telefon +45 70 20 55 15 og informere os.
Ja, gem venligst den ordrebekræftelse, du har (hvis dato skal ligge inden for kampagnedatoerne), og upload den sammen med din faktura, når du udfylder cashback-anmodningen. Du har en frist på en måned efter sidste salgsdato til at indsende dine dokumenter.
Du kan desværre kun ansøge om deltagelse i kampagnen, hvis dit produkt er købt inden for de datoer, der er angivet i Vilkår og betingelser.
I butikken: Canon kræver en kopi af din kvittering, som viser: købsdato, produktnavn og forhandler. Online: Canon kræver en kopi af din salgskvittering (ikke ordrebekræftelse eller forsendelsesmeddelelse). Kvitteringen skal vise købsdatoen, produktnavnet og forhandleren.
Undtagelserne omfatter kort følgende:
1. Produkter, som ikke er en del af kampagnen (se den komplette liste over kampagneprodukter her)
2. Produkter, der er købt uden for kampagneperioden eller uden for kampagneområdet
3. Brugte, renoverede eller istandsatte produkter, eller produkter, der er efterligninger eller på nogen måde krænker Canon-koncernens immaterielle rettigheder (f.eks. herunder, men ikke begrænset til "parallelle/grå" produkter, som er originale Canon-produkter, der sælges uden for det tilsigtede marked til nedsat pris). Se her for at få yderligere oplysninger.
4. Produkter købt uden for EU.
5. Produkter købt hos tredjepartsforhandlerne Amazon eller eBay.
Du kan finde alle undtagelserne i vores Vilkår og betingelser.
Dette henviser til, hvordan du oprindeligt købte produktet.
Følg dette link for at finde serienummeret – Siden viser dig, hvor det findes på dit/dine produkt(er). Du må ikke forveksle serienummeret med EAN/stregkoden. Serienummeret sidder på selve produktet.
FEJLFINDING:
Der kan være en af følgende årsager:
- Brug de loginoplysninger, vi sendte til dig på. e-mail på det tidspunkt, hvor du indsendte din anmodning. Hvis du ikke har modtaget denne e-mail, skal du huske at se efter i din spam-mappe.
- Der skelnes mellem store og små bogstaver i dine loginoplysninger – så sørg for at indtaste dit login korrekt (med store/små bogstaver).
- Hvis du har glemt din adgangskode, kan du vælge at nulstille den her
Gå til afsnittet Find forhandler her