boy-and-girl-looking-at-laptop_New.jpg

Ofte stillede spørgsmål

Hvornår vil jeg modtage min cashback-betaling?

Canon bestræber sig på at foretage en bankoverførsel inden for 28 dage efter modtagelse af en gyldig anmodning om cashback, IKKE 28 dage efter købsdatoen. Hvis de oplysninger, som gives med anmodningen om cashback, er mangelfulde eller forkerte, vil det også forsinke processen, da bankoverførslen vil blive foretaget 28 dage, efter at alle de korrekte oplysninger er modtaget. Bemærk, at vi ikke kan holdes ansvarlige for forhandlere/sælgere, som giver kunder forkerte oplysninger om, at de vil modtage betaling 28 dage efter købsdatoen.

Hvordan ved jeg, om min anmodning er forsinket pga. ukorrekte eller manglende oplysninger?

Når du har registreret dig online i forbindelse med Canons cashback-kampagne, får du tilsendt en bekræftelse af din ansøgning via e-mail. Bekræftelsen indeholder både dit referencenummer og dine personlige login-oplysninger til en webside, hvor du kan kontrollere status for din anmodning, og hvor du kan se, hvor langt vi er i behandlingen af betalingen. I tilfælde af at du har registreret ukorrekte oplysninger, vises dette på websiden, og du vil også modtage en e-mail, der fortæller dig, hvilke oplysninger der mangler. Den hurtigste måde at give os manglende oplysninger på er ved at logge på websiden og opdatere dine oplysninger.

I hvilke formater kan dokumenter uploades som del af registreringsprocessen? Og findes der størrelsesbegrænsninger?

Bemærk! Din fil må ikke være større end 4 MB. Du kan kun uploade filer i .jpg, .tif og .pdf.

Hvordan kan jeg se, hvornår betalingen bliver gennemført?

Når din anmodning er blevet godkendt, påbegynder vi betalingsprocessen, og du vil modtage en e-mail, som oplyser dig om den forventede dato, hvor betalingen vil blive overført til den bankkonto, du har oplyst.

Hvordan vil betalingen se ud på min bankkonto?

Bemærk, at betalinger fra cashback-kampagner vil blive udført under navnet Salgskampagner/Sales Promotions, så teksten på dine kontoudskrifter vil sandsynligvis indeholde dette navn og ikke 'Canon'.

Jeg betalte for mit produkt med kreditkort, så hvorfor kan min betaling ikke bare refunderes til det samme kreditkort?

Canons cash back-betalinger kan i øjeblikket kun gennemføres via bankoverførsel fra vores bank til den bankkonto, som du oplyste på registreringstidspunktet.

Hvad gør jeg, hvis nogle af mine registrerede kontooplysninger har ændret sig siden den første registrering af Canons cashback-kampagne, og jeg ønsker at opdatere dem?

Du kan opdatere dine bankoplysninger når som helst via vores Customer Online Tracking System ved hjælp af de login-oplysninger, vi har sendt dig. Det er den sikreste måde at opdatere dem på. Bemærk, at hvis det er tæt på fristen for din betaling, bør du også kontakte os telefonisk for at fortælle os, at du opdaterer oplysningerne, så pengene ikke overføres til den gamle bankkonto, som vi oprindeligt har registreret.

Jeg har bestilt et Canon-produkt inden for det tidsrum, som er specificeret for kampagnen, men det vil ikke ankomme til/blive leveret af forhandleren, før efter de gyldige kampagnedatoer er passeret. Kan jeg stadig sende en ansøgning til denne cashback-kampagne?

Gem venligst den ordrebekræftelse, du har (hvis dato skal ligge inden for kampagnedatoerne), og indsend den sammen med din faktura, når du udfylder formularen. Du har en frist på en måned efter sidste tilladte salgsdato til at indsende dine dokumenter.

Hvad anses for at være et acceptabelt købsbevis?

For produkter, der er købt i butikker, kræver Canon en kopi af din kvittering, som viser betaling og de nødvendige oplysninger om produktets serienummer.

For produkter, der er købt online, kræver Canon en kopi af din betalingsbekræftelse og de nødvendige oplysninger om produktets serienummer samt oplysninger om butik og produkt.

Hvad mener I med ‘betalingsmulighed’ i online-formularen?

Dette henviser til, hvordan du oprindeligt købte produktet.

Hvor finder jeg produktets serienummer?

Du kan finde serienummeret ved at FØLGE DETTE LINK [http://www.canon.dk/Support/Consumer_Products/where_to_find_your_serial_number/], der viser dig, hvor det findes på dit/dine produkt/er. Du må IKKE forveksle serienummeret med EAN/stregkoden. Billedet nedenfor viser EAN/stregkoden, som normalt sidder på siden af produktkassen. Dette er IKKE produktets serienummer, som du skal bruge til at validere din anmodning. Serienummeret finder du på siden af selve produktet. Se vores vejledning her for at finde serienummeret.

Hvorfor blev min e-mailadresse ikke genkendt, når jeg har registreret et objektiv og søgt om cashback?

Du skal bruge DEN SAMME e-mailadresse til registrering af dit kamera og et af de objektiver, som er købt fra kampagnelisten.

Så bliver dit køb godkendt og knyttet til dit køb af objektiv.

Skal jeg betale skat, eller kan jeg få moms tilbage ved cashback?

Deltagerne er alene ansvarlige for at betale skatter, som de er forpligtede til at betale ved lov, og Canon vil ikke være ansvarlige eller erstatningspligtige over for deltagere for skader, tab eller omkostninger, som afholdes af deltagerne grundet manglende eller forsinket betaling af skatter.

Canon kan heller ikke rådgive om skatteangivelsesprocedurer. Kontakt venligst din lokale skattemyndighed.

Hvad gør jeg, hvis min bank opkræver et gebyr for overførslen af min cashback?

Canon overfører det nøjagtige cashback-beløb i den lokale valuta som annonceret, men Canon kan ikke holdes erstatningspligtige for pålagte bankgebyrer. Hvis modtagerens bank opkræver ekstra gebyrer/kommission for det, skal disse afholdes af forbrugeren.