boy-and-girl-looking-at-laptop_New.jpg

Ofte stillede spørgsmål

Hvor kan jeg købe Canon-forbrugerprodukter?

Du kan købe Canon-forbrugerprodukter fra autoriserede forhandlere i hele landet.

Hvornår vil jeg modtage min cashback-betaling?

Canon bestræber sig på at foretage en bankoverførsel inden for 28 dage efter modtagelse af en gyldig anmodning om cashback, IKKE 28 dage efter købsdatoen. Hvis de oplysninger, som gives med anmodningen om cashback, er mangelfulde eller forkerte, vil det forsinke processen, da bankoverførslen vil blive foretaget, 28 dage efter at alle de korrekte oplysninger er modtaget. Bemærk, at vi ikke kan holdes ansvarlige for forhandlere/sælgere, som giver kunder forkerte oplysninger om, at de vil modtage betaling 28 dage efter købsdatoen.

Hvordan ved jeg, om min anmodning er forsinket pga. ukorrekte eller manglende oplysninger?

Når du har registreret dig online i forbindelse med Canons cashback-kampagne, får du tilsendt en bekræftelse af din ansøgning via e-mail. Bekræftelsen indeholder både dit referencenummer og dine personlige login-oplysninger til en webside, hvor du kan kontrollere status for din anmodning, og hvor du kan se, hvor langt vi er i behandlingen af betalingen.

Hvis du har registreret ukorrekte oplysninger, vil du også modtage en e-mail, der fortæller dig, hvilke oplysninger der mangler. Den nemmeste og hurtigste måde at forsyne os med de manglende oplysninger er, at du logger ind på din konto.

I hvilke formater kan dokumenter uploades som del af registreringsprocessen? Og findes der størrelsesbegrænsninger?

Du kan kun uploade filer i .jpg, .tif og .pdf. Din fil må ikke være større end 4 MB.

Hvordan kan jeg se, hvornår betalingen bliver gennemført?

Når din anmodning er blevet godkendt, påbegynder vi betalingsprocessen, og du vil modtage en e-mail, som oplyser dig om den forventede dato, hvor betalingen vil blive overført til den bankkonto, du har oplyst.

Hvordan vil betalingen se ud på min bankkonto?

Bemærk, at betalinger fra cashback-kampagner vil blive udført under navnet Salgskampagner/Sales Promotions, så teksten på dine kontoudskrifter vil sandsynligvis indeholde dette navn og ikke 'Canon'.

Jeg har betalt for mit produkt med kreditkort. Kan betalingen refunderes til det samme kreditkort?

Canons cash back-betalinger kan i øjeblikket kun gennemføres via bankoverførsel fra vores bank til den bankkonto, som du oplyste på registreringstidspunktet.

Hvad gør jeg, hvis nogle af mine registrerede kontooplysninger har ændret sig siden den første registrering af Canons cashback-kampagne, og jeg ønsker at opdatere dem?

Du kan opdatere dine bankoplysninger når som helst via vores Customer Online Tracking System ved hjælp af de login-oplysninger, vi har sendt dig. Det er den sikreste måde at opdatere dem på. Bemærk, at hvis det er tæt på fristen for din betaling, bør du også kontakte os telefonisk for at fortælle os, at du opdaterer oplysningerne, så pengene ikke overføres til den gamle bankkonto, som vi oprindeligt har registreret.

Jeg har bestilt et Canon-produkt inden for det tidsrum, som er specificeret for kampagnen, men det vil ikke ankomme til/blive leveret af forhandleren, før efter de gyldige kampagnedatoer er passeret. Kan jeg stadig sende en ansøgning til denne cashback-kampagne?

Gem venligst den ordrebekræftelse, du har (hvis dato skal ligge inden for kampagnedatoerne), og indsend den sammen med din faktura, når du udfylder anmodningen. Du har en frist på 90 dage efter sidste tilladte salgsdato til at indsende dine dokumenter.

Hvad anses for at være et acceptabelt købsbevis?

For produkter, der er købt i butikker, kræver Canon en kopi af din kvittering, som viser betaling samt de nødvendige oplysninger om produktets serienummer.

For produkter, der er købt online, kræver Canon en kopi af din betalingsbekræftelse og de nødvendige oplysninger om produktets serienummer samt oplysninger om butik og produkt.

Hvad mener I med ‘betalingsmulighed’ i online-formularen?

Dette henviser til, hvordan du oprindeligt købte produktet.

Hvor finder jeg produktets serienummer?

Serienummeret sidder på ydersiden af dit Canon-produkt. Hvis du behøver hjælp til at finde dit serienummer, kan du besøge vores serienummervejledning. Du må IKKE forveksle serienummeret med EAN/stregkoden. Billedet nedenfor viser EAN/stregkoden, som normalt sidder på siden af produktkassen. Dette er IKKE produktets serienummer, som du skal bruge til at validere din anmodning.

faqs_barcode

Hvorfor bliver min e-mailadresse ikke genkendt, når jeg har registreret mit objektiv og søgt om cashback?

Du skal bruge den samme e-mailadresse til registrering af dit kamera og et af de objektiver, som er købt fra kampagnelisten.

Så bliver dit køb genkendt og knyttet til dit køb af objektiv.

Skal jeg betale skat, eller kan jeg få moms tilbage ved cashback?

Deltagerne er alene ansvarlige for at betale skatter, som de er forpligtede til at betale ved lov, og Canon vil ikke være ansvarlige eller erstatningspligtige over for deltagere for skader, tab eller omkostninger, som afholdes af deltagerne grundet manglende eller forsinket betaling af skatter.

Canon kan heller ikke rådgive om skatteangivelsesprocedurer. Kontakt venligst din lokale skattemyndighed.

Hvorfor opkræver min bank et gebyr for overførslen af min cashback?

Canon overfører det nøjagtige cashback-beløb i den lokale valuta som annonceret, men Canon kan ikke holdes erstatningspligtige for pålagte bankgebyrer. Hvis modtagerens bank opkræver ekstra gebyrer/kommission for det, skal disse afholdes af forbrugeren.

Hvorfor kan jeg ikke logge på websiden med min trackingkode?

Bemærk venligst, at der skelnes mellem store og små bogstaver i dine loginoplysninger, så sørg for at indtaste dit login korrekt (med store/små bogstaver). Du kan finde disse oplysninger i de e-mails, du modtog fra Canon, da du indsendte din anmodning.