LØSNINGER

Løsninger til kundekommunikation og automatisering af dokumentproduktion

Transformér den måde, hvorpå I producerer og administrerer kundekommunikation og datadrevet forretningskritisk dokumentation via flere outputkanaler.
work professionals in a meeting

OVERSIGT

Canons løsninger til kundekommunikation og automatisering af dokumentproduktion

Gør det muligt for virksomheder at tage kontrol over deres salgsfremmende og transaktionsbaserede kommunikation og datadrevne forretningskritiske dokumentproduktion via kundeoplevelsesmanagement, der strømliner processer for at forbedre samarbejde og styring og gøre indholds- og dokumentproduktion mere effektiv.
  • Kundekommunikation

    Levér personlig kommunikation via flere kanaler for at differentiere og give en forbedret kundeoplevelse.

  • Automatisering af dokumentproduktion

    Øg produktiviteten og styringen af datadrevet kommunikation og forretningskritisk dokumentation, samtidig med at digital transformation muliggøres, og omkostningerne reduceres.

  • Dokumentsammensætning og -levering

    En omkostningseffektiv, sikker løsning til at muliggøre digital transformation og automatisering af opgørelser, fakturaer, breve, invitationer og formularer.

Øg produktiviteten og kundetilfredsheden med automatiserede dokumentworkflows

Vores omkostningseffektive løsninger giver virksomheder mulighed for at nå deres forretningsmål, lige fra administration af kundeoplevelsen til strømlining af processer, der forbedrer samarbejde og styring og giver en effektiv produktion af indhold og dokumenter.
Work professional using customer communications

Kundekommunikation

Muliggør en enestående, personlig kundeoplevelse med hurtig og ensartet kundekommunikation på tværs af kanaler. Sæt fart på time-to-market for meddelelser, og øg produktiviteten for virksomhedsbrugere.

Automatisering af dokumentproduktion

Strømlin workflows, og reducér manuelle processer med automatisk registrering og løsning af produktionsfejl, samtidig med at digital transformation muliggøres, og forretningsomkostningerne reduceres.

A group of people working around a desk
A person touching a tablet screen

Dokumentsammensætning og -levering

Producér og levér personlig, letforståelig kommunikation i flere kanaler, muliggør digital transformation og automatisering af forretningsprocesser for fakturaer, opgørelser, breve og formularer.

Fordelene ved kundekommunikation og automatisering af dokumentproduktion

Vores løsninger hjælper jer med at optimere effektiviteten, sikre overholdelse af GDPR og forbedre kundeoplevelsen gennem et udvalg af forbedrede funktioner.

  • Øg produktiviteten

    Byg bro mellem papirdokumenter og digitale dokumenter, hvilket fremskynder digital transformation og eliminerer manuelle opgaver gennem procesautomatisering af dokumentproduktion.

  • Reducér omkostningerne

    Opnå besparelser på driftsomkostningerne ved at automatisere repetitive, manuelle opgaver med dokumentoprettelse og variabel dataproduktion.

  • Øg kundeoplevelsen

    I kan differentiere jer gennem enestående, personlige kundeoplevelser ved at levere kommunikation på tværs af kanaler og fremskynde time-to-market ved at automatisere administration af kunderejsen.

  • Administrér lovpligtige oplysninger effektivt

    Sørg for, at jeres kommunikation overholder kravene ved deling, routing, godkendelse og sporing af dokumenter og ændringer med et komplet revisionsspor, der muliggør kontrol over jeres kommunikation for at mindske risici.

  • Relateret software

    Udforsk relaterede softwareløsninger til forretningsprocesstyring, der kan hjælpe jer med at øge produktiviteten, effektiviteten og sikkerheden og gøre fremskridt i jeres digitale transformation

  • Quadient logo
    Opret, administrér og levér kundekommunikation på tværs af alle kanaler uden besvær.
  • sysHUB logo
    Konsolidér jeres vigtigste processer og applikationer i ét enkelt automatiseret workflow.
  • Compart DocBridge-logo
    Denne pakke er fleksibel og skalerbar og hjælper med at administrere, optimere, validere og distribuere dokumentoutput.
  • Relaterede løsninger

    • HR-digitalisering

      Opnå større produktivitet og nedbring omkostningerne ved at erstatte manuelle HR-processer med automatiserede workflows.

    • Digital Mailroom

      Giv kunderne bedre service ved at behandle mail hurtigere og mere effektivt.

    • Samarbejde på arbejdspladsen

      Integrér jeres papirworkflows og digitale workflows, og fremskynd den digitale transformation med procesautomatisering, avancerede løsninger til registrering og cloud-tilslutning.

    Udforsk Digital Transformation Services

    Driv jeres digitale transformation og forretningssamarbejde fremad, uanset hvor I arbejder fra.
    UDFORSK RELATEREDE SERVICES
    An AI image representing digital transformation

    Se mere

    HAR DU BRUG FOR HJÆLP?

    Find ud af, hvordan løsninger til kundekommunikation og automatisering af dokumentproduktion kan gavne jeres virksomhed