Printets nye potentiale i en tid med digital udmattelse

Sådan giver print nyt liv til multi channel-kampagner

Download rapport

Print giver brændstof til følelserne

Oplev, hvordan print kan skabe kontakt til forbrugerne og forøge responsraterne i den "digitale detox"-tidsalder med Canons rapport om kampagnemateriale.

Download rapport

Print Fuels Emotion

Programmatisk print er her

Der er to tendenser, der for nylig er dukket op inden for marketing: den voksende mistro i forhold til digital tilstedeværelse i vores liv og den stigende dokumentation for printets evne til at skabe følelsesmæssigt engagement mellem et brand og dets målgruppe. Disse tendenser har givet marketingafdelinger en erkendelse af, at digitale kanaler alene ikke er nok til at opbygge spændende kampagner, og at print kan bruges som et supplement til den digitale tilstedeværelse.


Dette giver et væld af muligheder. Marketingafdelinger og printleverandører kan samarbejde om multi channel-kampagner og kombinere alle de største fordele ved print med alle fordelene ved digitalisering, dvs. muligheden for at henvende sig til kunderne med tilpasset indhold, der er skræddersyet til netop deres profil, på hvert eneste trin af kundens rejse.


Printteknologiens fremtid består af intelligent brug sammen med individuelle data for at levere tilpasset kampagnemateriale, som løfter brugeroplevelsen og giver højere responsrater. For virksomhederne betyder det, at alt, hvad der kan gøres personligt online, nu kan gøres personligt med print. Det er det, Canon kalder "Programmatisk print".


I denne rapport undersøger Canon, hvorfor brandejere og forbrugere ændrer syn på digital markedsføring, og hvordan programmatisk print maksimerer printets indflydelse på multi channel-kampagner.

Relaterede løsninger

Se mere

Er I usikre på, hvilke produkter I har brug for til jeres virksomhed?

TAL MED VORES TEAM