ARTIKEL

Styrken ved samarbejde

Tiden er inde til at opbygge jeres forretning og skabe stærke fundamenter gennem samarbejde

Download rapporten

Hvordan interagerer I bedst med jeres kunder?

Opnå en bedre forståelse af værdien ved samarbejde for at realisere nye forretningsmuligheder

Download rapporten

What is the best way to engage with your customers?

STYRKEN VED SAMARBEJDE EFTER COVID-19

Med mange printvirksomheder, der er så fokuserede på deres kunder, kan vækst- og udviklingsmulighederne fra den bredere forsyningskæde ofte blive overset. At være kundeorienteret er naturligvis af afgørende betydning, men det er klogt også at undersøge andre potentielle samarbejdsmuligheder med leverandører og partnere for at styrke virksomheden.

I næsten alle krisesituationer skal virksomheder finde nye og kreative måder at samarbejde på, hvis de ønsker at opnå succes. Fordelene ved at udveksle information, netværk og ekspertise med samarbejdspartnere kan ikke blot omfatte nye kommercielle muligheder, men også lavere omkostninger. Efterhånden som verden kommer tilbage til en 'ny normal', er tiden nu inde til at opbygge en mere robust forretning og lægge et stærkt fundament for langsigtet succes gennem samarbejdets magt.

Det betyder ikke nødvendigvis, at vi skal tilbage til, hvordan det var før. For mange er det ikke engang en mulighed. Nu er muligheden der for at nulstille relationerne i jeres forsyningskæde med leverandører, virksomhedskonsulenter, uafhængige brancheorganisationer og endda med andre printleverandører, så deres ambitioner stemmer overens med jeres nuværende og fremtidige behov.

For bedre at forstå forretningsmuligheden ved samarbejde på tværs af værdikæden og finde ud af, hvilke parter I kan tale med for at få støtte, kan I downloade vores artikel. Og vær ikke bange for at bede om hjælp. Ånden ved fællesskab, samarbejde og klar kommunikation vil være afgørende for genopretning og vækst efter COVID-19.

Se mere

Sådan får man gang i kundesamtaler efter COVID-19

TAL MED VORES TEAM