Udvikl jeres printtjenester med multi-stream markedsføringsinnovationer
Innovativ printteknologi til direkte post, der forbedrer printøkonomien og samtidig producerer iøjnefaldende farver.
Differentiér og udvid jeres forretning med nye digitale printmuligheder
Den europæiske kreative økonomi tjener € 535,9 milliarder om året – få jeres del af indtægterne ved at realisere nye digitale print-streams.
Digitale løsninger har unægteligt revolutioneret marketingbranchen, men da der afsløres digitale skandaler dagligt, vender brands og de forbrugere, de henvender sig til, tilbage til det printede – her er tallene, der beviser årsagen:
JICMAIL's (Joint Industry Committee) årsberetning for 2018 om direkte post
Printet markedsføring er langt fra død og begravet og har bevaret sin betydning som en kanal for at nå kunder, og den klarer sig fortsat godt:
Teknologien ændrer den måde, folk skaber på. Canon og Microsoft gik sammen på D&AD-festivalen i 2017 for at vise, hvordan intuitiv teknologi og taktilt print kan fremme kreativitet og bringe folk tættere på deres arbejde.
Branchetal viser, at printet markedsføring ikke lader sig slå ud, selv i denne digitale tidsalder. Hvorfor har forbrugerne større tillid til printet indhold, og hvordan kan printleverandører udnytte dette til at styrke og udvide deres printudbud?
Ashley Norris, Content Consulent hos Content Marketing Association, siger: "Der er en langtidsholdbarhed og troværdighed i printet indhold, som det digitale ikke altid kan indfange. Det er stadig meget vigtigt for annoncører at have tilknytning til dette førsteklasses indhold."
DMA fandt ud af, at "56 % af de adspurgte mente, at trykt markedsføring er den mest pålidelige form for kommunikation". "Traditionelle printede medier giver forbrugerne en personlig oplevelse – noget håndgribeligt, de kan interagere med, tage med dem og vende tilbage til, som de har lyst til," sagde Rachel Aldighieri, adm.dir. hos DMA.
"Dette underbygges af resultaterne fra JICMAIL's årsberetning, der repræsenterer den grad af tillid, som forbrugerne stadig har til printede medier. De, der beskæftiger sig med markedsføring, bør ikke overse den personlige forbindelse, det printede kan skabe."
Håndgribelighed og tillid går hånd i hånd for printet markedsføring. Det er noget, digitale medier absolut ikke kan tilbyde, og det giver printleverandører en reel mulighed for at give forbrugerne effektivt brandet indhold. Gennem taktilt og kreativt print kan reklamemateriale, der ellers blot ville blive smidt væk, blive til effektivt og medrivende markedsføringsmateriale.
Ashley Norris - Content Consultant, The Content Marketing AssociationDer er en langtidsholdbarhed og troværdighed i printet indhold, som det digitale ikke altid kan indfange.
Ingen har sagt, at det printede og det digitale udelukker hinanden. Faktisk kan de udgøre et formidabelt team, især for printløsninger til virksomheder. Digitale løsninger kan gøre printprocessen hurtigere, mere fleksibel og lettere at administrere, mens det printede kan give det digitale alle de ting, der kun kommer med mange års gennemprøvet autenticitet.
Ashley Norris siger: "De bedste kampagner omfatter alle typer af medier. Jeg ville elske at se mere integrerede kampagner, f.eks. hvor printet annoncering giver avanceret fotografering og indhold i lang form, som derefter leveres i mindre stykker på tværs af digitale kanaler.
Nogle af medlemmerne af Content Marketing Association (CMA) arbejder fantastisk på denne måde."
Innovativ printteknologi til direkte post, der forbedrer printøkonomien og samtidig producerer iøjnefaldende farver.
Opfyld markedets behov ved at bruge printteknologi til indendørsdisplays til at levere tilpasset markedsføringsmateriale i høj kvalitet.
On-demand-kommunikationsværktøjer til at forbedre jeres reaktionsevne på nye markedstendenser og give jer en konkurrencemæssig fordel.
Udvid jeres udbud, opnå større produktivitet og reagér på markedets behov med teknologi til print til indendørsdisplays.
Tilbyd fremragende fleksibilitet og effektivitet med POS- og plakatprintteknologi, som maksimerer jeres virksomheds kapacitet.
Den seneste bølge af influencers på de sociale medier understøtter en genopblomstring af printede udgivelser – mød bookstagrammerne.
Se, hvordan nogle tapetproducenter skaber deres egne tendenser ved at fremme revolutionen inden for digitalt printet tapet.