Realisér printets nye potentiale
Opdag, hvordan print kan give nyt liv til multi channel-kampagner i en tid med digital udmattelse.
Hvordan får I gang i dialogen med jeres kunder igen?
Her følger nogle samtalestartere, der kan støtte jer i disse indledende diskussioner
Mens vi vænner os til den ‘nye normale’ måde at arbejde på, er der forskellige samtaler, I bør have med jeres kunder for at finde ud af, hvordan I kan støtte dem i at tilpasse sig effektivt efter COVID-19.
Succes efter nedlukningen vil ikke nødvendigvis kunne opnås ved at gøre, hvad I altid har gjort. Vi har allerede set nogle positive historier om virksomheder, der har udnyttet muligheden til at reflektere over deres værditilbud, til at gennemgå deres produkter og services, og til at tilpasse sig tilsvarende.
Som udbyder af printservices forstår vi, at I ikke bare kan vente på at telefonen ringer, eller at ordrerne strømmer ind. I skal stå tættere på kunderne end nogensinde før og forstå og imødegå deres behov. I skal være klar til at være proaktive og selvsikre i jeres samtaler med dem og engagere jer i meget mere rådgivende diskussioner om, hvordan jeres kunder får tændt op under deres aktiviteter.
Kun ved virkelig at forstå hver af jeres kunders unikke vilkår, og hvordan de forsøger at tilpasse sig for at genopbygge deres virksomhed, kan I identificere de rette muligheder for at pitche og opnå mersalg på print til deres kommunikationsmix, hvor I tilfører værdi gennem mere specialiserede tjenester, f.eks. personalisering eller kampagneintegration.
Download vores artikel, hvis I vil have lidt inspiration til samtalestartere, der kan hjælpe jer med at genoptage kontakten med jeres kunder og opnå indsigt for at forme det, I kan tilbyde dem for bedst at støtte deres behov.
Opdag, hvordan print kan give nyt liv til multi channel-kampagner i en tid med digital udmattelse.
Tænk nærmere på flaskehalsene i jeres produktion, så I kan genopbygge en sundere og mere robust forretning på længere sigt.