TJENESTER

Document Lifecycle Management-services

Document Lifecycle service

En holdbar løsning til virksomhedsdokumentaktiver

Maksimér den strategiske, økonomiske, driftsmæssige og immaterielle værdi af jeres virksomhedskritiske dokumenter for at forbedre virksomhedens resultater.

Administrative Document Lifecycle Management-services er mere end blot dokumenthåndteringssupport. Fra oprettelsen til arkiveringen gør vi brug af professionel teknologi, processer og medarbejdere for at sikre fuld compliance af sikkerheds- og lovkrav og uddrage så meget værdi som muligt for at fremme virksomhedens resultater og vækst - i hele dokumenternes levetid.

Hvad kan vi tilbyde

Oprettelse

Fra begyndelsen af dokumentets livscyklus kan I opnå en ensartet frembringelse eller indsamling af dokumenter og input og således strømline behandlingen.

Distribution

Brug anerkendt dokumentdistribution til modtagere, printere, dokument- eller content management-systemer samt fysisk og digital arkivering af dokumenter.

Adgang og arkivering

Opbevar dokumenter sikkert med godkendt adgang, der muliggør nem søgning, visning, revidering, sporing, versionsstyring og genanvendelse af dokumentation.

Arkivering

Beskyt papirdokumenter og elektroniske dokumenter ved at arkivere dem til senere brug, eller destruér dem helt ved afslutningen af deres forventede levetid.

Integration med virksomhedens egne programmer

Opnå nem adgang til dokumenter og billeder via virksomhedens eksisterende programmer under fuld compliance med sikkerhedskravene.

Kompetencer

Professionel håndtering

Dokumenter behandles i det Canon Shared Service Centre, der passer bedst til jeres behov.

Velkvalificeret personale

Vores erfarne og flersprogede operatører taler jeres sprog og leverer en uovertruffen service.

Digital sikkerhed

Alle administrerede data er fuldt compliant med de europæiske regler takket være sikker fjernadgang.

Document lifecycle

Download indhold

Download content

Smarte shoring-løsninger

Fokusér på jeres kerneforretning ved at frigøre arbejdsstyrken fra manuelle opgaver. Smart shoring tager hånd om validering, kontrol, analyse og rapportering på jeres vegne, så I sparer tid og penge.

Download brochure

Strømlin jeres daglige forretningsprocesser med document lifecycle management

Relaterede services

Document Capture and Data Processing

Dokument-capture og databehandling

Øget effektivitet med automatiseret administration af fysiske og digitale datainput.

Out-Tasking

Udlicitering

Forbedr medarbejdernes produktivitet ved at outsource dyre, arbejdskrævende opgaver.

Print-room Services

Printerrumstjenester

Få kravene til print under kontrol med produktionstjenester i og uden for virksomheden.

Accelerér driften med understøttelse af procesoutsourcing

TAL MED VORES TEAM