EOS M3

EOS M3 – The power of EOS, only smaller

Søborg, den 6. februar 2015 – Canon løfter i dag sløret for EOS M3 – et effektivt kompakt systemkamera, som er blevet udviklet til entusiastfotografer, der forlanger førsteklasses ydeevne. EOS M3 samler Canons uovertrufne billedkvalitet og DSLR-lignende betjeningsknapper i et kompakt hus og giver dig mulighed for at indfange verden omkring dig i enestående detaljer. Canons første APS-C CMOS-sensor med 24,2 Megapixel opløsning og dets mest avancerede billedprocessor, DIGIC 6, er livsnerven i EOS M3 og leverer fremragende kvalitetsfotos og Full HD-film. Sammen med den superhurtige AF-ydeevne og takket være et nyt Hybrid CMOS AF III og 49-punkts AF-system giver dette kamera dig friheden til at indfange skønheden i enhver bevægelse. Som øvet fotograf vil du finde alt det, du behøver, lige ved hånden. EOS M3 er udstyret med DSLR-lignende kontrolhjul og betjeningsknapper og giver dig fleksibiliteten til at udskifte dit objektiv – alt sammen pakket ned i et kompakt, ergonomisk hus, som du kan tage med overalt.

Se mere