Canon nyheder om industriprodukterCanon nyheder om industriprodukterwww.canon.dkda-dkwww.canon.dk/Images/you_can_browser_logo.jpgMon, 01 Jan 0001 00:00:00 GMTCanons seneste innovative tiltag inden for medicinsk imaging giver forbedret digital røntgen og bedre øjenundersøgelser http://www.canon.dk/Søborg, 25. oktober 2010 – Canon Europe, der er verdensførende inden for imaging-løsninger, har endnu en gang illustreret sit engagement i medicinsk imaging. På Canon EXPO Paris 2010 afslørede Canon en række nye innovationer med fokus på forbedret workflow og større effektivitet i den medicinske diagnosticering, samtidig med at patienten oplever maksimal komfort. Investeringer i forretningsområdet Medical Systems er et centralt element i Canons vækststrategi for de næste fem år. ]]>Mon, 25 Oct 2010 09:00:00 GMTtcm:81-786709Canon fejrer, at produktionen af digitalt, radiologisk udstyr har rundet de 10.000http://www.canon.dk/Tue, 03 Nov 2009 09:00:00 GMTtcm:81-678135Canon CX-1 øger hastigheden og effektiviteten ved nethindeundersøgelser http://www.canon.dk/Nyt medicinsk udstyr fra Canon reducerer diagnosticeringstiden ]]>Tue, 03 Nov 2009 09:00:00 GMTtcm:81-678018New Canon CR-1 Mark II retinal camera enhances patient comfort with flash intensity reduced by 75%http://www.canon.dk/Søborg, August 26th, 2009 — Canon Europe, world-leader in imaging solutions, has launched the CR-1 Mark II digital non-mydriatic retinal camera for medical institutions in Europe. ]]>Wed, 26 Aug 2009 08:00:00 GMTtcm:81-669789Canon introduces four new detectors for digital radiography at ECR 2009http://www.canon.dk/AMSTELVEEN, March 5, 2009- Canon Europe today announced the introduction of four new Direct Digital Radiography Detectors at ECR 2009 in Vienna, Austria. These new detectors further strengthen the highly successful Canon CXDI DR systems portfolio.]]>Thu, 05 Mar 2009 11:31:00 GMTtcm:81-634030Canon develops flat-panel X-ray detector for fluoroscopy with plans for future commercial releasehttp://www.canon.dk/LONDON, November 26th, 2008 - Canon Inc. announced today plans to enter the medical fluoroscopic device market with the development of a new portable flat-panel DR (digital radiography) system capable of both viewing dynamic and capturing static X-ray images.]]>Wed, 26 Nov 2008 10:48:00 GMTtcm:81-617735