Høj kvalitetsbilleder uanset hvor du er – den nye SELPHY CP1000

Søborg, Danmark, 16. april 2015 – Canon afslører i dag CP1000, en ny kompakt fotoprinter, der giver dig mulighed for at printe højkvalitetsbilleder uanset, hvor du er. Du kan printe dine favoritbilleder på bare 47 sekunder¹ direkte fra dit kamera², USB eller hukommelseskort. Med SELPHY CP1000 kan du få det optimale ud af alle dine billeder. Med et elegant og kompakt design kombinerer SELPHY CP1000 en vipbar LCD-skærm på 2.7 tommer, et intuitivt interface og exceptionel printkvalitet. Med tilkøbsmuligheden af et eksternt batteri bliver SELPHY CP1000 den optimale bærbare fotoprinter.

SELPHY CP1000

Print dine yndlingsbilleder i flotte farver
Takket være den avancerede dye sublimation teknologi producerer SELPHY CP1000 højtopløselige billeder med 16.7 millioner farver. For at få ekstra skarpe billeder bruges featuren Auto Image Optimize, som fremhæver den blå himmel og solnedgange, retter kontrast og fjerner røde øje samt støj fra billederne. Desuden giver featuren Smooth Skin mulighed for perfekte gruppebilleder og selfies, da den får huden til at fremstå mere smooth.

Fuld kontrol og kreativ frihed
Ved at kunne styre den varme der tilføres blækbåndet på printerhovedet kan Selphy CP1000 påføre fire forskellige overflader uden at skulle skifte printpapir eller blæk. Valgmulighederne er en glossy overflade, som giver et holdbart print, som vil holde i op til 100 år og tre versioner af semi-glossy print, som er modstandsdygtig overfor snaps og fingeraftryk og derfor er velegnede til at dele rundt I en forsamling.

Uanset om du har brug for standard postkort-størrelse eller en mere ukurant form som 50 x 50 i Instagram-stilen eller et fotos i kreditkort-størrelse, giver SELPHY CP1000 dig muligheden for at printe lige den størrelse, som passer dig.
SELPHY CP1000 kan også printe ID Photos og har 43 forskellige præ-definerede størrelser. Perfekt til små kontorer eller events, hvor det er nødvendigt at printe ID-skilte i en fart. Du kan endda printe to ID-skilte på et papir, hvilket minimerer spild og sparer ressourcer.

SELPHY CP1000 vigtigste fordele:

•    Kompakt og bærbar fotoprinter – optimal til brug både ude og hjemme
•    Hurtig og nem print fra kamera, USB eller hukommelseskort
•    Skab minder der holder i hårdfør fotokvalitet
•    Muligheder for forskellige overflader på standard fotopapir
•    Lav ID-kort i de gængse formater

Vejledende pris for SELPHY CP1000 899 kr.

¹ 47 sekunder fpr 4x6 standard print
² Tilgængelig på PictBridge kompatible kameraer