Canon inviterer dig til at "Come and See" dets helt nye produktudvalg på photokina 2014

Søborg, den 15. september 2014 – I dag løfter Canon sløret for en spændende, ny serie på syv produkter og services på photokina, verdens største imaging-messe, hvor man desuden vil kunne opleve en forhåndsvisning af Canons nye Cross Media Station. De nye produkter og services omfatter et nyt spejlreflekskamera til hobbyfotografer, det hidtil mest effektive PowerShot-kamera i lommeformat og den næste version af irista, Canons cloud-baserede billedhåndteringsplatform. Sortimentet fremhæver, at Canon er dedikeret til innovation og engageret i sine kunder og slipper nye værktøjer løs, så folk kan indfange og dele verdenen, som de ser den.

EOS 7D Mark II.jpg PowerShot G7 X.jpg irista updates.jpg
EOS 7D Mark II PowerShot G7 X irista updates
PowerShot SX60 HS.jpg
PowerShot SX60 HS
EF-S 24mm f2.8 STM.jpg EF 24-105mm f3.5-5.6 IS STM.jpg EF 400mm f4 DO IS II USM.jpg
EF-S 24mm f/2.8 STM

EF 24-105mm f/3.5-5.6 IS STM EF 400mm f/4 DO IS II USM

• EOS 7D Mark II er et revolutionerede, nyt digitalt spejlreflekskamera, der er bygget til at præstere ved meget høje hastigheder, og tilbyder best-in-class ydeevne og styrke:
    • Kameraet er lavet til at indfange action på et splitsekund: Det optager hele10 billeder/sek. i samme høje opløsning og sætter sammen med et nyt 65-punkts AF-system af krydstypen og dobbelte DIGIC 6-processorer nye standarder for lignende hastighed og styrke
    • EOS 7D Mark II fremstiller flotte billeder med enestående detaljer selv under udfordrende lysforhold takket være dets helt nye 150.000 pixels RGB+IR-målesensor, en nydesignet APS-C CMOS-sensor med 20,2 Megapixel opløsning og et standard ISO-område på ISO 100-16000
    • Kameraet kan fuldstændigt tilpasses den måde, du optager på, og har brugerdefinerbare betjeningsknapper samt en ny søger, som giver næsten 100 % dækning
    • EOS 7D Mark II byder desuden på en række professionelle filmfunktioner, herunder Full HD 60p-optagelse, ukomprimeret HDMI-output og Dual Pixel CMOS AF-teknologi

• Hvis du er på udkig efter kompromisløs billedkvalitet i et kompakt hus, så er PowerShot G7 X den perfekte makker, der giver dig ekspertkontrol og hurtig optagelse med gode reaktionsevner:
    • PowerShot G7 X er Canons første kamera med en 1,0-type bagbelyst CMOS-sensor med 20,2 Megapixel opløsning, hvilket giver exceptionelle resultater under alle forhold
    • Det emmer af PowerShot G-seriens’ ikoniske DNA og kombinerer et førsteklasses, ultra-lysstærkt f/1.8-2.8, 4.2x-objektiv med Canons flagskibs-imaging-teknologier i et raffineret metalhus
    • PowerShot G7 X slutter sig til det populære PowerShot G1 X Mark II i Canons voksende udbud af kompaktkameraer. I takt med at efterspørgslen efter førsteklasses ekspert-kompaktkameraer med en stor sensor vokser, vil Canon yderligere styrke sin produktportefølje ved at udvikle modeller med store sensorer og objektiver med stor zoom
  • På baggrund af tilbagemeldinger fra vores kunder og som en del af irista's fortsatte udvikling er der blevet annonceret en række nye funktioner, herunder:
    • Fuld integration med Canons Wi-Fi-ready kompaktkameraer og digitale spejlreflekskameraer – tilgængeligt fra i dag
    • Fra og med december 2014 vil brugeroplevelsen blive optimeret for iOS- og Android-tablets ved at spejle iristas PC-funktionalitet, men med et interface, som er designet til en perfekt fremvisning af billedbiblioteker på de mest populære tablets
    • Integration med Adobe™ Lightroom, som sætter brugere i stand til direkte at uploade og synkronisere Lightroom-redigerede billeder i irista – også tilgængeligt fra december
    • Lanceringen af en fotobogsservice, så brugerne kan oprette og bestille bøger direkte fra irista – denne funktion vil

• Med en stor 65x zoom i et kompakt og ergonomisk hus er det nye PowerShot SX60 HS hurtigt, fleksibelt og bygget til at indfange al action i det fjerne
    • Canons kompaktkamera med den mest kraftfulde optiske zoom
    • Full HD 60 fps-film med manuel kontrol giver dig friheden til at optage imponerende film

• EF 24-105mm f/3.5-5.6 IS STM er et nyt 24-105mm-zoomobjektiv. Det er bygget til at give optimal ydeevne, når det bruges sammen med Canons fullframe digitale spejlreflekskameraer, og byder på et alsidigt zoomområde til at indfange et utal af scener. Desuden giver objektivets STM- og billedstabiliseringsteknologi en ekstra fordel ved at byde på lydløs og jævn fokusering
  • Det nye EF 400mm f/4 DO IS II USM er Canons seneste super-telefotoobjektiv, som er perfekt til fotografer, der har behov for et kompakt og let design, uden at de skal gå på kompromis med rækkevidden. Det har Canons unikke tredjegenerations Diffractive Optic-teknologi og en helt nydesignet optisk struktur, hvilket giver pragtfulde resultater, uanset om du optager dyreliv, sportsbegivenheder eller nyhedsstof
  • På photokina vil man også kunne opleve en forhåndsvisning af Cross Media Station, et kommende produkt, som omfatter Canons vision for en tilsluttet fremtid. Med indbygget lagring, internetadgang og muligheden for at overføre fotos via NFC vil dine billeder altid være lige ved hånden
Følg Canons aktiviteter på photokina via det officielle Canon Europe YouTube-kanal, hvor videoklip vil give et sammendrag af hver dags begivenheder. Eller følg det hele live på Facebook eller på Twitter på @CanonPhotokina / #CanonPhotokina.

EOS 7D Mark II-billeder
PowerShot G7 X-billeder