Canon vil hjælpe broadcast-professionelle med at sætte nye standarder på IBC 2014

Søborg, den 17. juli 2014 - Canon offentliggør i dag detaljerne om sin tilstedeværelse på IBC, verdens førende messe for medie- og broadcast-professionelle, som afholdes i Amsterdam. Canon har været repræsenteret på IBC i mere end tre årtier og vil fremvise hele sit sortiment af broadcast-løsninger og -teknologier, herunder det nyligt annoncerede CN7x17 KA S – virksomhedens allerførste Cinema-objektiv med en servoenhed.

IBC 2014.jpg

Med en stigende efterspørgsel fra kunder om Ultra High Definition har der aldrig været mere fokus på branchen om at levere udstyr og services, som kræves til udvikle den næste generations professionel broadcasting. For at afspejle dette vil kunderne have mulighed for at opleve samtlige af Canons banebrydende løsninger samt live-demonstrationer af bl.a. 4K-output fra studiokamera-opsætninger og live-farveskalering vha. af dets 4K-referenceskærme.

*"Vi har allerede set et par dramatiske ændringer i branchen i år, og Canons tilstedeværelse på IBC 2014 afspejler disse skiftende tider," fortæller produktchef John Hudson. “Kvalitetsniveauet løftes hvert år. Canon er helt med fremme i den kreative branche og leverer produkter og løsninger, som de professionelle behøver til at kreere enestående materiale, hvad enten det er i HD eller 4K. At hjælpe vores kunder med at indfange og fortælle historier har aldrig været vigtigere. Den produktportefølje – og vores ekspertise – som vi fremviser i år er en demonstration af de værktøjer, som vores kunder bruger til at sætte nye standarder hver eneste dag.”

Besøgende vil kunne opleve Canons omfattende udvalg af professionelle objektiv- og kamerateknologier, herunder virksomhedens samlede udvalg af effektiv optik. Broadcast-professionelle vil have mulighed for at afprøve over 100 objektiver og den enorme mængde af brændvidder og typer, fra ENG til Cinema og EF-objektiver. På standen vil besøgende også kunne udforske Canons komplette udvalg af X-serie videokameraer og få muligheden for at prøve de nyeste XF205 og XF200 samt virksomhedens banebrydende Cinema EOS-produkter.

Ud over Canons eksperter vil der også være en række uafhængige brancheeksperter til stede på standen for at præsentere et utal af spændende emner, dele deres erfaringer med at benytte Canon-produkter og svare på de besøgendes spørgsmål.

Canons stand på IBC 2014 vil kunne opleves i Hal 11, Stand E50.

For yderligere information om Canons professionelle produkter og services kan du besøge http://cpn.canon-europe.com/ eller kontakt produktchef John Hudson: joh@canon.dk