Canon installerer første model af flagskibet i imageRUNNER-serien – C5500

Søborg den 15. september 2016: Gobivin var det første firma i Danmark til at få leveret og installeret det første eksemplar af flagskibet i imageRUNNER ADVANCE serien – C5500. Maskinens store alsidighed kommer til sin ret, da opgaverne i virksomheden spænder vidt.

Gobivin.billede

Gobivin i Brøndby kunne fredag åbne dørene for Canons teknikere, så de kunne installere Danmarks første imageRUNNER ADVANCE C5550i. Med maskinen får Gobivin glæde af forbedret produktivitet, intelligent workflow, en intuitiv brugerflade og endnu bedre værktøjer til at holde overblikket over de totale printomkostninger.

Desuden kan Gobivin med den nye maskine byde en helt ny imageRUNNER ADVANCE-platform velkommen, platformen sikrer, at virksomhedens medarbejdere har adgang til den teknologi, som de har brug for i det digitale workflow.

Gobivin var godt tilfredse med, at få maskinen installeret i lokaler i Brøndby.

”Det er spændende, at det er den første printer i serien i Danmark. Vi glæder os meget til at tage den i brug” udtaler økonomichef Peter Højkjær og uddyber ” Printeren skal udfylde vores daglige behov for alverdens slags printopgaver. Herunder print af skilte til butikker, foldere og skemaer til vinaftener og mange andre opgaver. Vi kan ikke undvære den.”

Med en imageRUNNER ADVANCE C5550i vil Gobivins medarbejdere til daglig arbejde med en responsiv farvetouchskærm, der gør det nemt at finde rundt i de forskellige funktioner, lige som det er muligt at skræddersy funktionerne, så de passer specifikt til den enkelte virksomheds behov i almindelighed og den enkelte brugers behov i særdeleshed.

Canon er meget tilfredse med at kunne levere den første af mange maskiner i imageRUNNER ADVANCE serien – C5500. Med seriens åbenlyse styrker vil mange virksomheder kunne opnå god værdi for investeringen.

“Takket være minimale krav til vedligeholdelse, maksimal driftssikkerhed og forbedret produktivitet giver imageRUNNER ADVANCE C5500 serien optimal værdi for investeringen, slutter B2B Marketing Manager hos Canon Danmark Thomas Kronbo.

Nyheder om industriprodukter