Canon Europe præsenterer nye og fremtidige B2B-teknologier på Canon EXPO 2015

13/10/2015: Canon Europe, verdensførende inden for imaging-løsninger, fremviser virksomhedens seneste og fremtidige B2B-teknologier på Canon EXPO i Paris fra den 13. til den 15. oktober. De fremviste teknologier vil give de besøgende et indblik i Canons B2B-strategi og tilsigtede vækstområder – herunder 3D-print, Graphic Arts og netværkskameraer.

expo-banner.jpg

På Canon EXPO kan gæsterne opleve Canon-brandets engagement i at udvikle kundecentrerede løsninger, som retter sig mod virkelige virksomhedsbehov, som for eksempel forbedring af workflows og produktiviteten. Canons senest lancerede løsninger bliver fremvist i arbejdssituationer fra det virkelige liv og demonstrerer, hvordan de bruges af virksomheder i dag, og hvilke muligheder der findes i fremtiden.

"Canon EXPO er en fantastisk mulighed for os til at møde vores kunder og partnere og til at fremvise det store udvalg af vores eksisterende teknologier, men også for at give de besøgende et indblik i nye løsninger, som vores R&D-teams rundt omkring i verden er i gang med at udvikle," kommenterer Jeppe Frandsen, Head of the Production Printing Group hos Canon Europe. "Alle vores nye og fremtidige teknologier er designet omkring kunderne og er udviklet til at imødekomme specifikke branchebehov – fra at forbedre produktionsprocesser til at øge produktiviteten til at strømline workflows."

Et godt eksempel på denne tilgang kan opleves på EXPO's 'professional print'-område. Canon demonstrerer sit engagement – og langsigtede investering – i at blive den mest konkurrencedygtige og supporterende partner for kunder, der beskæftiger sig med produktionsprint, ved at udvikle løsninger, som sætter dem i stand til at tilpasse sig den konstant ændrende kommercielle, multi-channel-verden. Canon betragter ikke længere print som kun en produktionsbranche, men en rigtig servicesektor, og arbejder tæt sammen med sine B2B-kunder for at bygge løsninger, der udnytter deres samlede ekspertise optimalt. Derfor fokuserer Canon på at udvide antallet af printapplikationer på en række markeder, herunder emballager, bogprint, tekstiler, indretning og direct mail, og løsninger som Canons Infinistream, ImageStream 3500 og 2400, ColorWave 910 og VarioPrint i300 blev særligt udviklet til at imødekomme disse behov.

Andre løsninger, som vil blive fremvist på Canon EXPO 2015, omfatter:

3D-print
Canon tager sine første skridt på det relativt nye og lovende 3D-marked sammen med sin partner 3D Systems. På EXPO vil to 3D Systems-printere blive fremvist og demonstrere, hvordan Canon hjælper kunder med at finde innovative løsninger, som giver et smart samspil mellem data, billedfangst og output.

Mixed Reality
Canons Mixed Reality-løsning – MREAL – kombinerer miljøer i den virkelige verden med virtuelle computergenererede billeder (computer-generated-images (CGI)) uden besvær. Mixed Reality er udviklet til at tage fat på de vigtigste udfordringer i produktionsbranchen, og teknologien er allerede blevet anvendt af Canon til fremstilling af virksomhedens produktprototyper siden dets lancering i Japan.

På Canon EXPO kan MREAL-systemet opleves i et bilproduktionsmiljø, hvor de besøgende kan afprøve MREAL på første hånd og opleve teknologien inde i et bilkarrosseri i fuld skala.

Canon imagePRESS C10000VP
imagePRESS C10000VP bliver lanceret i EMEA på Canon EXPO og er Canons første digitale farveprinter, som kan levere print ved 100 sider/min. Enheden sætter nye standarder for billedkvalitet og produktivitet ved at introducere teknologiske innovationer, som forbedrer produktionen, sikrer ensartede farver og mere nøjagtig registreringskontrol, og som byder på fleksibel mediehåndtering og finishing.

imagePRESS C10000VP er designet til at imødekomme både kommercielle og inhouse printserviceleverandørers behov og byder på større produktionsvolumener uden at gå på kompromis med kvaliteten. På EXPO vil maskinen kunne opleves i et typisk produktionsmiljø og vise, hvordan Canon hjælper med at transformere billedteknologi til kundemuligheder.

ColorWave 910
Océ ColorWave 910 blev lanceret for nylig og er den hurtigste digitale storformat-farveprinter på markedet med rå printhastigheder på 1.000 m² i timen. Denne næste generations ‘single pass inkjet’-printer byder på produktivt CAD/GIS- og plakatprint og muligheden for at vælge mellem to fuldt integrerede finishingtilbehør: en Online Folder og Océ Dual Tray High Capacity Stacker.

Canons ColorWave 910 vil blive fremvist på PSP-scenen på Canon EXPO.

PRISMAdirect – et avanceret workflowhåndteringssystem
PRISMAdirect bliver også lanceret i EMEA på EXPO og er en enkel, meget skalerbar administrationsløsning, som sætter inhouse-printfaciliteter i stand til at strømline hele deres produktionsworkflow. På Canon EXPO demonstreres PRISMAdirect i et miljø, der forestiller en cykelfabrik, og det viser kunder, hvordan deres workflows kan forbedres, så de kan opnå enestående resultater og holde sig et skridt foran konkurrenterne.

XEED 4K500ST – verdens mindste og mest lysstærke 4K-projektor
For første gang siden dens lancering i september 2015 vil Canons næste generations 4K-projektor blive udstillet i Europa. LCOS-projektoren er udviklet til en bred vifte af anvendelsesmuligheder og kan vise 5.000 lumen-videoer og -stillbilleder i en opløsning på 4096 x 2400 pixels – en opløsning, som overgår den på 4K digital cinema.

På Canon EXPO vil besøgende kunne træde ind i et nedsænket auditorium og opleve fordelene ved 4K-opløsning, samtidig med at de vil kunne gå på opdagelse på utrolige og betydningsfulde kulturelle steder fra hele verden.

i-SENSYS MF729Cx – A4-multifunktionsprinter, som byder på suveræne, fleksible arbejdsgange
i-SENSYS MF729Cx blev lanceret i september 2015 og er designet til at tage sig af de print- og dokumentudfordringer, som små arbejdsgrupper i en større virksomhed står over for. Ud over kernefunktionerne print, kopiering og scanning har den nye i-SENSYS MF729Cx ekstra funktioner til mobilt print – alt samlet i et kompakt og intuitivt design.

På Canon EXPO vil i-SENSYS MF729Cx fremvises i 'Connecting with Enterprise'-zonen, hvor besøgende kan se, hvordan Canon-teknologier, -løsninger og -services kan optimeres til at hjælpe kunder med at føre idéer ud i livet, maksimere væksten og optimere back office-systemer.

Industrial Product News