Canon Europe lancerer Océ ColorStream 3000 Z-serien til kommercielt inkjetprint i virksomheder, hvor pladsen er afgørende

Søborg, 24 Februar 2015 – Canon Europe, verdensførende inden for imaging-løsninger, lancerer i dag Océ ColorStream 3000 Z-serien, et high-speed inkjetprint-system, som er udviklet til at yde klasseførende produktivitet i miljøer, hvor pladsen er afgørende, eller hvor der er behov for understøttelse af print med fremføringshuller til Stack.

Océ ColorStream 3000 Z.jpg

Océ ColorStream 3000 Z-serien har til formål at give kvaliteten og alsidigheden fra den populære ColorStream 3000-serie i et tilpasset design, så den passer ind i mindre virksomhedsmiljøer, hvor store inkjetinstallationer normalt ikke får plads. Serien består af fire systemer og kan producere fra 48 til 127 meter pr. minut, hvilket svarer til en produktion på 234 til 1.714 A4-sider pr. minut. Samtidig bruges der omkring 30 % mindre gulvplads.
Océ ColorStream 3000 Z er designet til at være den mest kompakte fuldfarve-rulleprinter til høje volumener på markedet. Dens indbyggede simpleks Z-fold stablingsfunktionalitet mindsker pladsbehovet yderligere, og den understøtter stakke på op til 300 mm til en bred vifte af applikationer, herunder hurtigt, monokromt print. Serien omfatter de standard Océ ColorStream-egenskaber, herunder Océ HeadSafe og InkSafe-teknologi, som er udviklet til at mindske blæk- og papirspild og til at få den optimale printkvalitet.

"Océ ColorStream-serien er kendt verden over for hurtigt at levere enestående kvalitet og for sin driftssikkerhed," fortæller Peter Wolff, European Director, Commercial Printing Group, Canon Europe. "Océ ColorStream 3000 Z-serien giver disse enestående egenskaber til virksomheder med begrænset plads, så det er muligt at køre et rentabel inkjetprint-workflow, hvor det indtil nu var fysisk umuligt. Dette gør det nemmere for virksomheder at levere disse services mere centralt i byerne eller at komplementere deres eksisterende printsystemer uden at skulle udvide deres lokaler."

"Canon Europe investerer løbende i at levere innovative og alsidige løsninger til at hjælpe virksomheder med at opnå succes. ColorStream 3000 Z-serien er et resultat af dette fokus, og det vil give vores kunder nye muligheder, som hidtil ikke har været mulige."

Océ ColorStream 3000 Z Images