Canon hjælper virksomheder med at tage sig af deres samlede printomkostninger med den nye imageRUNNER ADVANCE C3300-serie

Søborg, 06 maj 2015 - Canon Europe, verdensførende inden for imaging-løsninger annoncerer i dag lanceringen af en ny serie med flagskibsprodukter – A3 farve-multifunktionsenhederne (MFD'er) imageRUNNER ADVANCE C3320, C3320i, C3325i og C3330i. Den nye imageRUNNER ADVANCE C3300-serie kombinerer Canons prisvindende og effektive MFD-platform med forbedret dokumenthåndtering og en ny printenhed til at mindske de samlede dokumentomkostninger i travle kontormiljøer.

Francis Thornhill, European and UK Product Marketing Manager hos Canon Europe, kommenterer: "Undersøgelser har vist, at 90 % af de samlede print- og dokumentomkostninger faktisk er relateret til printadministration og -håndtering (15 %) samt dokumentfremstilling (25 %) og dokumenthåndtering (50 %) – og ikke til selve maskinen eller forbrugsstoffer.* Canon ser dette som den største mulighed til at forbedre driftseffektiviteten. Med dette i tankerne har vi udviklet en ny serie, som vil løse disse udfordringer vha. problemfrie dokumentworkflows, nem udgivelse og ensartet, effektiv administration."
Effektive dokumentworkflows
Det store touchscreen-interface, som kan tilpasses af brugeren, sammen med imageRUNNER ADVANCE's intuitive betjening gør workflows hurtigere og giver en ensartet brugeroplevelse på samtlige maskiner. Brugere kan nemt scanne til forskellige mapper og konvertere dokumenter til et bredt udvalg af formater som Office Open XML PPT og Word.  Understøttelse af mobilt arbejde som print fra mobile enheder og scanning til cloud-tjenester sikrer, at medarbejderne også kan være produktive, når de er på farten.  De smarte MEAP- og MEAP Web-applikationer kan nemt og ubesværet integreres i eksisterende IT-miljøer og giver dynamiske print- og dokumentworkflows, så processerne bliver optimeret fra start til slut.
Nem inhouse-udgivelse af høj kvalitet
Professionelt udseende dokumenter, som for eksempel hæfter, kan fremstilles automatisk og inhouse, mens Canons nye V2 (Vivid & Vibrant) imaging-teknologi leverer imponerende farver til at hjælpe virksomheder med at skille sig ud fra konkurrenterne. En ny, kompakt Inner Finisher kombinerer både traditionel hæftning og Eco-hæftning, hvilket giver mindre spild og enklere genbrug og makulering.
Nem håndtering
Den kostbare administrative byrde ved print fjernes, takket være automatisk tonerhåndtering, fjerndiagnosticering og automatisk tælleraflæsning. Som noget nyt guider indbyggede videoer brugerne gennem forskellige funktioner for at mindske nedetiden. Til store printerflåder kan samtlige imageRUNNER ADVANCE-modeller nu håndteres, konfigureres og opdateres på afstand på en ensartet og effektiv måde.
Forbedret sikkerhed
De nye MFD'er byder på skalerbar sikkerhed, med standardfunktioner som sikker sletning og brugerbaserede restriktioner samt rapportering med Canons prisvindende Universal Login Manager (ULM). Canons avancerede uniFLOW-software giver yderligere sikkerhedskontrol til at håndtere behovene i mere krævende miljøer, som for eksempel My-Print-Anywhere og Data Loss Prevention (DLP) af print, kopier og scanninger.

De nye enheder forbruger mindre end 1 watt i dvale og er Energy Star-kvalificerede, hvilket giver dem nogle af de laveste TEC-værdier (Typical Electricity Consumption) i dette produktsegment.

"Med tilføjelsen af disse fire nye, kompakte A3-modeller kan Canon tilbyde den bedst mulige dokument- og outputløsning til ethvert kontormiljø med en komplet serie af sort/hvid-, farve-, A4- og A3-enheder," afslutter Thornhill.

imageRUNNER ADVANCE C3300-serien – vigtigste specifikationer:
•    Farve og S/H ved 20/25 og 30 sider/min. (C3320, C3320i/C3325i/C3330i)
•    17,8 cm WVGA-touchscreen i farver, der kan vippes og brugertilpasses
•    Op til 2.300 arks kapacitet og fleksibel mediehåndtering
•    Smart dokumentindsamling og proceshåndtering
•    Avancerede sikkerhedsmuligheder
•    Nem enheds- og flådehåndtering
•    Nemt at udskifte forbrugsstoffer
•    Lavt energiforbrug
* Baseret på en undersøgelse af ALL Associates Group, Inc 2012

imageRUNNER ADVANCE C3300-serien vil være til salg i hele Europa fra juni 2015.

imageRUNNER ADVANCE C3320 Images
imageRUNNER ADVANCE C3320i Images