Canon imagePRESS C600i giver produktionsteknologi og kvalitetsoutput til kontorer og SMV'er

Søborg, 18. februar - Canon Danmark, verdensførende inden for imaging-løsninger, udvider sin imagePRESS-portefølje med lanceringen af imagePRESS C600i. imagePRESS C600i inkorporerer best-in-class-teknologier og leverer print i professionel kvalitet for at kunne imødekomme den stigende efterspørgsel efter kortere og mere hyppige oplag af kvalitetsoutput på et større udvalg af medier hos interne printafdelinger, reklamebureauer og små, fleksible print shops. Det er også den første Canon-produktionsprinter, som ubesværet og sikkert integreres i eksisterende kontormiljøer.

imagePRESS C600i

Særligt attraktivt for store virksomheder og SMV'er(Små og mellemstore virksomheder) er imagePRESS C600i's udvalg af værktøjer, som er udviklet til at holde produktiviteten oppe og omkostningerne nede. Blandt værktøjerne findes printflåde- og enhedsoptimering, output management, betjeningsløsninger, samt optimale dokumentworkflows til at levere fuldt integrerede managed print services.

imagePRESS C600i producerer ved hastigheder på op til 60 sider i minuttet og håndterer en bred vifte af medier op til 300 g/m2 i op til SRA3 og med auto dupleks. Dette åbner for nye forretningsmuligheder og sætter brugere i stand til at øge deres interne produktion af kvalitetsprint som fx præsentationer, brochurer, salgsmaterialer og intern kommunikation.

Derudover er den nye printer fuldt kompatibel med branchestandarder som PCL og PostScript samt ERP-systemer fra for eksempel SAP, og den understøtter print fra Linux/Unix-systemer. imagePRESS C600i drager også fordel af det integrerede MEAP og MEAP-webplatforme, så man kan anvende løsninger til dataindsamling og dokumentoutputhåndtering som uniFLOW, eCopy og iWDesktop. Operatørbetjening er gjort endnu enklere takket være en række enhedshåndterings- og fjernovervågningsværktøjer, så man får maksimal effektivitet og mindsker nedetiden.

Hans Dalmeijer, Product Business Developer, Canon Danmark kommenterer lanceringen af Canons nyeste medlem i imagePRESS-familien: "Med lanceringen af den nye imagePRESS C600i har vi nu en unik og effektiv løsning, som leverer best-in-class, professionelt kvalitetsoutput med ubesværet integration i eksisterende kontormiljøer. Dens evne til at håndtere selv kraftige og strukturerede medier gør imagePRESS C600i til en spændende og komplet løsning til interne printmiljøer og små, fleksible kopicentre, som er på udkig efter at udvide deres serviceudbud."

C600i benytter sig af de avancerede teknologier fra imagePRESS-platformen og leverer den allerbedste farveensartethed, levende billedkvalitet, forbedret farvekalibrering og nøjagtig registrering.

Den nye imagePRESS C600i vil være til salg i hele Europa fra den 1. marts 2015.

For yderligere information kontakt Product Business Developer Hans Dalmeijer på hans.dalmeijer@canon.dk

imagePRESS C600i Images