no consumer

Support til forbrugerprodukter

    Feedback

    Venligst hjælp os med at forbedre vores service ved at gennemføre en kort undersøgelse ud fra din oplevelse af

    Deltag i vores undersøgelse

    Nej tak

    Produktreparation

    Få alt det, som du har behov for at vide om at sende produktet til reparation. Dette omfatter at finde et værksted, trinnene, der skal følges for at aftale en reparation og et udvalg af ofte stillede spørgsmål til besvarelse af eventuelle spørgsmål, som du måtte have.

    Reparationscentre

    Vælg dit produkt ved hjælp af søgefiltrene, for at være sikker på at finde det rigtige autoriserede serviceværksted, som kan reparere dit Canon-produkt.

    Derefter kan du tage dit produkt direkte til værkstedet eller få det leveret, se reparationsprocessen for at få flere oplysninger.

    Bemærk – Afhængigt af dit land kan du være berettiget til en on-site-garantiservice, hvis du ejer en imageRUNNER C1225iF-, PIXMA PRO-1-, imagePROGRAF PRO-1000- eller en udvalgt MAXIFY- eller i-SENSYS-printer. Hvis din printer er omfattet af Canons European Warranty System (EWS), skal du først kontrollere tilgængelighed og hvis berettiget, skal du kontakte os direkte for at aftale on-site-garantiservice. Hvis du ikke er berettiget til on-site-garantiservice, kan du finde et autoriseret værksted nedenfor.

    Mit Canon-produkt virker ikke – Hvad skal jeg gøre?

    I første omgang vil vi foreslå, at du ser under vores supportområde for forbrugerprodukter, som indeholder oplysninger, der kan være nyttige i forbindelse med at løse dit problem. Når du har valgt dit produkt, har du adgang til ofte stillede spørgsmål og brugervejledninger, software og firmwaredownloads. Der vil også være andre oplysninger, som kan være nyttige for dig, inklusive hvordan du kontakter os for support på telefon og via e-mail.

    I tilfælde af at du ikke kan løse dit problem via disse kanaler, og reparation af dit produkt er nødvendig, skal du følge nedenstående procedure. Der kan være små lokale forskelle i den konkrete proces pr. land. Se supportsiderne for dit land via Valg af land.


    Mit Canon-produkt skal repareres – Hvad er de næste trin?

    1 - Print og udfyld Canons standardformular for reparationer, som skal returneres sammen med dit produkt

    Denne formular giver os alle de oplysninger, vi skal bruge for at undersøge problemet med dit produkt, så vi kan reparere det, hvis det er nødvendigt, og for at holde dig opdateret om status for din reparation. Hvis du ikke kan printe formularen, bedes du bekræfte de samme oplysninger i et brev, som du skal sende til os med dit produkt.

    2 - Find dit nærmeste autoriserede Canon-servicecenter

    Brug vores søgefunktion Find servicecenter og få oplysninger om det nærmeste Canon-autoriserede.

    3 - Kontrollér, at du har angivet alle de nødvendige oplysninger med det produkt, der returneres

    Hvis du ønsker produktet repareret under garantien, er det nødvendigt også at medsende et dateret købsbevis for dit produkt. Canon kan ikke foretage reparationer under garantien, hvis vi ikke har modtaget relevant dokumentation for dit køb.

    4 - Sørg for, at produktet er sikkert pakket til forsendelse

    Da Canon påtager sig intet ansvar for tab eller skader, der opstår under forsendelse. Vi anbefaler, at produktet emballeres sikkert og forsvarligt. Afhængigt af værdien af dit produkt, kan du også overveje at forsikre forsendelsen.

    Bemærk, at det altid er muligt for dig at levere dit produkt ved personligt fremmøde hos et autoriseret Canon-servicecenter. Åbningstider, adresser og andre relevante oplysninger findes under linket "Reparationskontakter" ovenfor.


    Når jeg har sendt mit produkt til reparation, hvad sker der så?

    Når dit produkt er modtaget hos et autoriseret Canon-servicecenter, vil produktet blive registreret i vores reparationssystem, og du får tilsendt en kvittering hvor vi bekræfter modtagelsen.

    Hvis det drejer sig om reparation af dit produkt under garantien, foretager vi en indledende undersøgelse af produktet og dokumentationen med henblik på at bekræfte, at garantien gælder. Hvis en garantireparation gælder, vil produktet komme ind under vores standard reparationsproces. Når reparationen er udført, vil produktet blive sendt til dig, eller du har mulighed for selv at afhente det.

    Hvis det konstateres, at en garantireparation ikke er gældende, vil du blive kontaktet for at blive informeret om dette, og du kan få oplyst en vejledende pris for reparation af produktet. Der kan blive opkrævet et nominelt gebyr for denne vurdering, men du vil blive kontaktet forud for dette, så du kan acceptere eller afslå. Det vil fremgå tydeligt ved angivelse af en vejledende pris, om reparationen falder under vores "fastpris reparationsordning". Ellers vil et skøn være baseret på de anslåede nødvendige reservedele og arbejdskraft.

    Prisoverslag fra Canon kan altid blive accepteret eller afvist af den enkelte kunde, som meddeler det relevante autoriserede Canon-servicecenter, hvordan de ønsker at fortsætte. Hvis du afviser et prisoverslag, bliver dit produkt returneret af Canon. Hvis du accepterer et prisoverslag, bliver dit produkt sendt videre i vores reparationsproces, og når reparationen er udført, bliver produktet sendt til dig eller du får mulighed for at afhente det.

    Canon er forpligtet til at beskytte dit privatliv, og personlige oplysninger, som du har indsendt, vil kun blive anvendt til at foretage reparationen. Dine personlige data opbevares sikkert af Canon og vil ikke blive brugt til andre formål. For yderligere oplysninger om Canons Fortrolighedspolitik, se vores vilkår og betingelser.

    Du kan finde en liste med ofte stillede spørgsmål, som kan hjælpe dig, hvis dit produkt skal repareres.

    Ofte stillede spørgsmål

    Bemærk, dette er kun for Canons konsumentprodukter.

    Spørgsmål: Hvad vil det koste at få mit produkt repareret udenfor garantiperioden?

    A: Kontakt nærmeste serviceværksted for tilbud.

    Spørgsmål: Hvor skal jeg indlevere mit produkt, hvis det har brug for service?

    A: Kontakt venligst nærmeste serviceværksted for indlevering af produktet. Du kan også kontakte din forhandler for videre assistance.

    Spørgsmål: Hvad skal vedlægges når produktet bliver sent til service?

    A: Tilbehør, oplader, kabler
    Vedlæg tilbehør til produktet hvis ikke problemet er relateret til en bestemt del. BEMÆRK: Hvis du indsender en printer skal printerhovedet og blækpatroner blive siddende i printeren eller vedlægges separat.

    Spørgsmål: Kan jeg få oplyst status på min reparation?

    A: For at få status på en reparation skal De kontakte indleveringsstedet (Forhandleren eller serviceværkstedet).

    Spørgsmål: Jeg vil have et nyt produkt i stedet for at den gamle bliver repareret.

    A: Generelt reparerer Canon alle produkter - Serviceværkstedet afgør hvis et produkt skal udskiftes. Kontakt venligst din forhandler hvis du har spørgsmål vedrørende et nyindkøbt produkt.

    Spørgsmål: Jeg ønsker at klage over en reparation - Det manglede deler da produktet kom tilbage fra service.

    A: Kontakt venligst serviceværkstedet, som udførte reparationen
    Problemet er det samme efter at produktet har været sendt til service.
    Hvis serviceværkstedet ikke har løst problemet, kontakt serviceværkstedet igen for at reklamere over reparationen.

    Spørgsmål: Hvad vil det koste at få mit produkt repareret udenfor garantiperioden?

    A: Kontakt nærmeste serviceværksted for tilbud.

    Spørgsmål: Vil det koste noget at indlevere et produkt som det viser sig ikke være fejl på?

    A: Under garantiperioden er det gratis.

    Spørgsmål: Hvor kan jeg finde manualer, drivere og software?

    A: Kontakt nærmeste forhandler hvis du har mistet din manual, software eller driver, forhandleren har mulighed for at bestille nye. Hvis du vil finde de sidste opdaterede drivere og software vælg dit product

    Spørgsmål: Hvor kan jeg bestille tilbehør og forbrugsstoffer?

    A: Kontakt venligst nærmeste forhandler.

    Spørgsmål: Hvor kan jeg bestille reservedele til mit produkt?

    A: Vi vil gerne gøre dig opmærksom på at, hvis du bytter nogen deler ved at adskille produktet så vil din produktgaranti blive ugyldig. Vi anbefaler i stedet at du sender produktet til et autoriseret Canon værksted.
    Andre reservedele kan du bestille fra Convena International +45 43 45 02 00 eller EET Nordic - Reservedele +45 45 90 19 66

    Reparationsformular

    Print denne formular, og udfyld alle de oplysninger, der anmodes om. Det giver os alle de oplysninger, vi skal bruge for at undersøge problemet med dit produkt, så vi kan reparere det, hvis det er nødvendigt, og for at holde dig opdateret om status for din reparation. Hvis du ikke kan printe formularen, bedes du bekræfte de samme oplysninger i et brev, som du skal sende til os med dit produkt.

    Print og udfyld Canons standardformular for reparationer, som skal returneres sammen med dit produkt