Byg dit eget Canon kamera-kit
Skab unikke billeder*

* Cine-objektiver er ikke omfattet af denne kampagne.

Køb et af de udvalgte kameraer, og kombinér det med det objektiv, du har brug for til at indfange det perfekte øjeblik.

Tilbud

Registrér både det valgte kamera og kampagneobjektivet i kampagneperioden, få op til kr. 3.700,- i cashback

Vilkår og betingelser gælder.

Kontrollér kompatibilitet, før du køber

Udvalgte EOS-kameraer

Udvalgte Cinema EOS-videokameraer

Udvalgte EF-objektiver

kr. 1.900,- cashback

kr. 500,- cashback

kr. 1.500,- cashback

kr. 500,- cashback

kr. 500,- cashback

kr. 500,- cashback

kr. 1.100,- cashback

kr. 1.900,- cashback

kr. 500,- cashback

kr. 300,- cashback

kr. 1.500,- cashback

kr. 400,- cashback

kr. 200,- cashback

kr. 1.900,- cashback

kr. 400,- cashback

kr. 500,- cashback

kr. 1.000,- cashback

kr. 800,- cashback

kr. 3.700,- cashback

kr. 3.700,- cashback

kr. 1.100,- cashback

kr. 6.000,- cashback

kr. 3.700,- cashback

kr. 3.700,- cashback

kr. 1.100,- cashback

kr. 6.000,- cashback

kr. 6.000,- cashback

kr. 6.000,- cashback

kr. 1.100,- cashback

kr. 2.200,- cashback

kr. 1.100,- cashback

kr. 1.500,- cashback

kr. 2.200,- cashback

kr. 800,- cashback

kr. 1.500,- cashback

kr. 1.900,- cashback

kr. 1.100,- cashback

kr. 1.500,- cashback

kr. 500,- cashback

kr. 500,- cashback

kr. 1.900,- cashback

kr. 600,- cashback

kr. 1.100,- cashback

kr. 1.100,- cashback

kr. 1.900,- cashback

kr. 1.100,- cashback

kr. 500,- cashback

kr. 1.100,- cashback

kr. 300,- cashback

kr. 300,- cashback

kr. 1.900,- cashback

kr. 500,- cashback

kr. 1.000,- cashback

kr. 1.100,- cashback

kr. 2.200,- cashback

kr. 1.900,- cashback

kr. 1.100,- cashback

kr. 1.100,- cashback

kr. 1.100,- cashback

Udvalgte EF-S-objektiver

kr. 800,- cashback

kr. 500,- cashback

kr. 300,- cashback

kr. 400,- cashback

kr. 400,- cashback

kr. 400,- cashback

kr. 500,- cashback

kr. 400,- cashback

kr. 800,- cashback

kr. 300,- cashback

kr. 800,- cashback

kr. 200,- cashback

kr. 500,- cashback

Find forhandler


Find en forhandler

Du kan købe Canon-forbrugerprodukter fra autoriserede forhandlere i hele landet. Brug det interaktive kort til at finde din nærmeste forhandler.


Ofte stillede spørgsmål

Spørgsmål: Hvornår vil jeg modtage min cashback-betaling?

Canon bestræber sig på at foretage en bankoverførsel inden for 28 dage efter modtagelse af en gyldig anmodning om cashback, IKKE 28 dage efter købsdatoen. Hvis de oplysninger, som gives med anmodningen om cashback, er mangelfulde eller forkerte, vil det også forsinke processen, da bankoverførslen vil blive foretaget 28 dage, efter at alle de korrekte oplysninger er modtaget. Bemærk, at vi ikke kan holdes ansvarlige for forhandlere/sælgere, som giver kunder forkerte oplysninger om, at de vil modtage betaling 28 dage efter købsdatoen.


Spørgsmål: Hvordan ved jeg, om min anmodning om cashback er forsinket pga. ukorrekte eller manglende oplysninger?

Når du har registreret dig online i forbindelse med Canons cashback-kampagne, vil du få tilsendt en bekræftelse af din ansøgning via e-mail. Bekræftelsen indeholder både dit referencenummer og dine personlige login-oplysninger til et websted, hvor du kan kontrollere status for din anmodning, og hvor du kan se, hvor langt vi er i behandlingen af betalingen. I tilfælde af at du har registreret ukorrekte oplysninger, vises dette på websiden, og du vil også modtage en e-mail, der fortæller dig, hvilke oplysninger der mangler. Den hurtigste måde at give os manglende oplysninger på er ved at logge på websiden og opdatere dine oplysninger.


Spørgsmål: I hvilke formater kan dokumenter uploades som del af registreringsprocessen? Og findes der størrelsesbegrænsninger?

Bemærk venligst! Din fil må ikke være større end 4 MB. Du kan kun uploade filer i .jpg, .tif og .pdf.


Spørgsmål: Hvordan kan jeg se, hvornår betalingen bliver gennemført?


Når din anmodning er blevet godkendt, påbegynder vi betalingsprocessen, og du vil modtage en e-mail, som oplyser dig om den forventede dato, hvor betalingen vil blive overført til den bankkonto, du har oplyst.


Spørgsmål: Hvordan vil betalingen se ud på min bankkonto?


Bemærk, at betalinger fra cashback-kampagner vil blive udført under navnet Salgskampagner/Sales Promotions, så teksten på dine kontoudskrifter vil sandsynligvis indeholde dette navn og ikke 'Canon'.


Spørgsmål: Jeg betalte for mit produkt med kreditkort, så hvorfor kan min betaling ikke bare refunderes til det samme kreditkort?


Canons cashback-betalinger kan i øjeblikket kun gennemføres via bankoverførsel fra vores bank til den bankkonto, som du oplyste på registreringstidspunktet.


Spørgsmål: Hvad gør jeg, hvis nogle af mine registrerede kontooplysninger har ændret sig siden den første registrering af Canons cashback-kampagne, og jeg ønsker at opdatere dem?


Du kan opdatere dine bankoplysninger når som helst via vores Customer Online Tracking System ved hjælp af de login-oplysninger, vi har sendt dig. Det er den sikreste måde at opdatere dem på. Bemærk, at hvis det er tæt på fristen for din betaling, bør du også kontakte os telefonisk for at fortælle os, at du opdaterer oplysningerne, så pengene ikke overføres til den gamle bankkonto, som vi oprindeligt har registreret.


Spørgsmål: Hvordan kan I forsikre mig om, at det er sikkert for mig at indtaste mine bankkontooplysninger online til Canons cashback-kampagne?


Vores websted er beskyttet af Rapid SSL.


Spørgsmål: Hvad er SSL?


Secure Sockets Layer (SSL) er en protokol til aktivering af datakryptering på internettet. Den hjælper også webstedsbrugere med at bekræfte ejeren af et websted. SSL bruges oftest til at beskytte kommunikation mellem webbrowsere og servere. Det bruges dog oftere og oftere til kommunikation mellem servere og til webbaserede applikationer.


Spørgsmål: Hvordan kan besøgende på websteder vide, om et websted bruger SSL?


Når en browser opretter forbindelse til en sikker side, henter den sidens SSL-certifikat og kontrollerer, at certifikatet ikke er udløbet, at det er udstedt af en certifikatmyndighed, som browseren har tillid til, og at det anvendes af det websted, som det er udstedt til. Hvis det ikke går igennem en af disse kontroller, viser browseren en advarsel til slutbrugeren. Hvis det går igennem kontrollerne, er adskillige sikkerhedsindikatorer indbygget i moderne browsere, som viser, at SSL er aktiveret.
• Begyndelsen af URL- eller webadressen ændres fra http:// til https://
• En hængelås i browservinduet ændres fra åben til lukket.
• Adressefeltet bliver grønt og viser navnet på webstedets ejer, når der oprettes forbindelse til et websted, som er beskyttet af et Extended Validation SSL-certifikat.
Derudover kan et garantimærke som RapidSSL-webstedsmærket blive tilføjet til websider på et sikkert websted.


Spørgsmål: Jeg har bestilt et Canon-produkt inden for det tidsrum, som er specificeret for kampagnen, men det vil ikke ankomme til/blive leveret af forhandleren, før efter de gyldige kampagnedatoer er passeret. Kan jeg stadig sende en ansøgning til denne cashback-kampagne?

Behold venligst den ordrebekræftelse, du har (hvis dato skal ligge inden for kampagnedatoerne), og indsend den sammen med din faktura, når du udfylder ansøgningen. Du har en frist på en måned efter sidste tilladte salgsdato til at indsende dine dokumenter.


Spørgsmål: Jeg vidste ikke noget om denne kampagne, og jeg købte et produkt et par uger før/efter de angivne kampagnedatoer. Kan Canon gøre en undtagelse og tillade en cashback for mit køb?

Vi beklager, at du har oplevet dette, men du kan kun ansøge om kampagnen, hvis du købte dit produkt inden for de datoer, som angives i vores vilkår og betingelser.


Spørgsmål: Hvad anses for at være et acceptabelt købsbevis?

For produkter, der er købt i butikker, kræver Canon en kopi af din kvittering, som viser betaling og de nødvendige oplysninger om produktets serienummer.
For produkter, der er købt online, kræver Canon en kopi af din betalingsbekræftelse og de nødvendige oplysninger om produktets serienummer samt oplysninger om butik og produkt.


Spørgsmål: Hvilke transaktioner/produkter omfattes ikke af denne cashback?

Du kan finde undtagelserne i vores vilkår og betingelser. Undtagelserne omfatter kort følgende:
1.Produkter, som ikke er en del af kampagnen (se den komplette liste over kampagneprodukter HER).
2.Produkter, der er købt uden for kampagneperioden eller uden for kampagneområdet
3.Brugte, renoverede eller istandsatte produkter, eller produkter, der er efterligninger eller på nogen måde krænker Canon-koncernens immaterielle rettigheder (f.eks. herunder, men ikke begrænset til, såkaldte parallelprodukter)
 

Spørgsmål: Hvad mener I med ‘betalingsmulighed’ på ansøgningen?

Dette henviser til, hvordan du oprindeligt købte produktet.
 

Spørgsmål: Hvor finder jeg produktets serienummer?

Du kan finde serienummeret ved at FØLGE DETTE LINK [http://www.canon.dk/Support/Consumer_Products/where_to_find_your_serial_number/] det viser dig, hvor det findes på dit/dine produkt/er. Du må IKKE forveksle serienummeret med EAN/stregkoden. Billedet nedenfor viser EAN/stregkoden, som normalt sidder på siden af produktkassen. Dette er IKKE produktets serienummer, som du skal bruge til at validere din ansøgning. Serienummeret finder du på siden af selve produktet. Se vores vejledning her for at finde serienummeret.


faq.jpg

Spørgsmål: Hvorfor kan jeg ikke logge på websiden med min trackingkode?

Bemærk, at dit login skelner imellem store og små bogstaver. Sørg for at indtaste dit login korrekt (med store/små bogstaver).

 
Der sker muligvis følgende, når du forsøger at registrere dig online:
- Jeg har prøvet at registrere flere gange, men jeg får ikke lov
- Jeg bliver ved med at få en "ikke godkendt"-meddelelse
- Jeg har prøvet at sende formularen igen, men det virker ikke.

I de FLESTE tilfælde er det den enhed, du anvender til at få adgang til websiden, f.eks. en mobil/smartphone, Apple Mac, anden enhed mv., der er problemet. Det er ikke en fejl på websiden. Du skal kontakte producenten af det produkt, du anvender, for at få råd. Hvis du ikke har fået svar på dit spørgsmål vha. ovenstående ofte stillede spørgsmål, kan du e-maile os på nedenstående e-mailadresse, eller hvis din henvendelse haster, kan du ringe til os på følgende nummer +45 70 20 55 15 eller besøge Canons supportside.


Spørgsmål: Hvorfor blev min e-mailadresse ikke genkendt, når jeg har registreret et objektiv og søgt om cashback?

Du skal bruge DEN SAMME e-mailadresse til registrering af dit kamera og et af de objektiver, som er købt fra kampagnelisten.
Så bliver dit køb godkendt og knyttet til dit køb af objektiv.

Spørgsmål: Skal jeg betale skat, eller kan jeg få moms tilbage ved cashback?

Deltagerne er alene ansvarlige for at betale skatter, som de er forpligtede til at betale ved lov, og Canon vil ikke være ansvarlige eller erstatningspligtige over for deltagere for skader, tab eller omkostninger, som afholdes af deltagerne grundet manglende eller forsinket betaling af skatter.
Canon kan heller ikke rådgive om skatteangivelsesprocedurer. Kontakt venligst din lokale skattemyndighed.


Spørgsmål: Hvad gør jeg, hvis min bank opkræver et gebyr for overførslen af min cashback?

Canon overfører det nøjagtige cashback-beløb i den lokale valuta som annonceret, men Canon kan ikke holdes erstatningspligtige for pålagte bankgebyrer. Hvis modtagerens bank opkræver ekstra gebyrer/kommission for det, skal disse afholdes af forbrugeren.


Spørgsmål: Hvad gør jeg, hvis jeg ikke kan registrere cashback online?

Hvis du ikke kan bruge online-registreringen og online-formularen på canon.dk/lens-promo, skal du kontakte Canons kundesupport på følgende nummer +45 70 20 55 15 for at bestille en papirversion af registreringsformularen.


Spørgsmål: Hvilke forhandlere deltager i denne kampagne? Hvor kan jeg købe et kamera?

Gå til afsnittet Find forhandler.

VILKÅR OG BETINGELSER

Du kan finde samtlige vilkår og betingelser her