Hvorfor blive partner med Canon?

Via et tæt samarbejde med vores partnere samler Canon forhandlerkanalens kompetencer og innovation til at udvikle Canons brand, produkter, løsninger og services, så man kan opnå en fælles succes med vores partnere.

Hos Canon forstår vi, at vores forhandlere har brug for:

  • En tydelig vej til fortjeneste, der kan konkurrere med andre produkter og løsninger
  • Konkurrencedygtig innovation af vores produkter
  • Pålidelig levering og support af Canon-produkter
  • En partner med troværdighed på markedet

Ease of doing business

Canon stræber efter at gøre det lettere for vores Partnere at gøre forretning med os. Vi går 100 % ind for at hjælpe dem ved hvert skridt på rejsen, fra planlægningen til eftersalgssupport. Vores forretningstilgang er påvirket af vores filosofi Kyosei, som betyder "at leve og arbejde sammen for det fælles bedste". Vi er utroligt stolte over vores medarbejdere, som kontinuerligt demonstrerer denne filosofi. Vi møder vores partnere i øjenhøjde og ser samarbejde som kernen i vores partnerskab. På den måde sikrer vi, at vi forstår vores partneres behov og kan levere en fælles og langvarig forretningsmæssig succes.

Planlæg jeres forretninger

Der er tre forskellige Canon-partnerprogrammer, som er designet til at matche vores partneres kompetencer og ekspertise på bedste vis. Vi vil arbejde sammen med dem for at blive enige om det, der passer bedst til dem i tillæg til deres forretningsplan. Dette vil understøtte deres forretningsmål og give dem mulighed for at vokse sammen med Canon. Vi identificerer udviklingsområder for at hjælpe partnere med at opnå ekstra værdi, kompetencer og forretningsfordele. Forretningsplanen vil indeholde en dybdegående analyse af partnerens forretning, hvilket fører til en aftale om den strategiske retning, som udmøntes i klare mål og en vision for fremtiden. Vi arbejder aktivt sammen med dem for at virkeliggøre den vision, som gennemgås hvert halve år med henblik på fremskridt og for at tilpasse den, så visionen følges. Vores dedikerede Account Management og ekspertkonsulenter vil også levere fremragende forretningsmuligheder og værdifuld markedsindsigt.

Giv din virksomhed nye muligheder

Canons Partnerprogram består af et omfattende sæt certificeringer. Det første skridt er at demonstrere, at partnerne besidder de nødvendige kompetencer og den nødvendige viden, der kræves for at levere kvalitetstjenester til deres kunder. Certificeringerne er en anerkendelse af deres særlige ekspertise inden for et område og den store portefølje, som de kan tilbyde nye kunder. Certificeringerne gør det muligt for partnere af fremvise deres kompetencer, høste fordelene og få glæde af mere tilfredse slutbrugere. Vi fokuserer på at udvikle vores partnerteams' kompetencer i hele salgsprocessen for Canon-teknologier. Vi giver dem adgang til vores Canon Learning Portal, som tilbyder en blanding af personlig træning og online-træning, designet til at udstyre deres team med den omfattende viden og erfaring, der er påkrævet for at opnå vækst.

Maksimér jeres fortjeneste

Vores Partnerprogrammer tager højde for, at der findes forskellige typer partnere med forskellig motivation til at arbejde med Canon, hvilket betyder, at der også er behov for forskellige former for support. Supportniveauet afhænger af deres:
  • Loyalitet og engagement
  • Certificeringer
  • Kompetencer
Business drivers er et vigtigt element i vores Partnerprogram. Canon giver sine partnere en økonomisk fordelspakke, der sikrer, at deres investering giver et afkast. Salgsinitiativer vil sammen med deres forretningsplan sørge for, at de får vækst og nye kunder. Vi understøtter aktivt vækst, reservetromler og forbrugsstoffer, fælles markedsføring, tilbud, kampagner for produkter og i udstillingslokaler samt særtilbud.

Generere efterspørgsel

Canon-partneridentiteten, materialer til showrooms og events hjælper partnere med at gøre dem så synlige som muligt i markedet og opnå genkendelse hos deres målgrupper. Vi er værter for internationale udstillinger som EXPO, som de kan besøge og tilmed invitere deres kunder og potentielle kunder med til. Vi har et online-værktøj til at søge efter partnere, så vi kan sende mulige kunder deres vej og hjælpe med anbefalinger om, hvordan man får adgang til rene kundedata af høj kvalitet. Vi hjælper også med at formulere fængslende budskaber, som får vores partneres kunder og potentielle kunder til at generere efterspørgsel. Afhængigt af niveauet af deres certificering og kompetencer understøtter vi dem med ekstra indsigt om vertikaler (bl.a. produktion, uddannelsessektoren, juridiske virksomheder) og kampagnemateriale, der er målrettet forskellige beslutningstagere, bl.a. økonomi-, it- og marketingchefer.

Sælg

Vi ønsker alle at sælge mere, så vi udstyrer vores partnere med en hel række værktøjer, der kan hjælpe dem med at lukke flere handler. Salgsværktøjer omfatter:
  • Værktøjer til sammenligning af konkurrenter samt modargumenter
  • Insight Reports
  • Support til events
  • Konfiguratorer
  • Vertikale værktøjer
  • Kampagnemateriale
  • Gennemtænkt indhold
Disse salgsværktøjer er alle tilgængelige via vores Partnerportal, som fungerer som en online Account Manager, som man har adgang til døgnet rundt - og hvor man kan finde alle de nødvendige oplysninger. Vi kører regelmæssigt og året rundt kampagner og incentives, som er særligt rettet mod at drive vores partneres salg.

Opfyld og overgå dine kunders forventninger

Når vores partnere har gennemført et salg, fortsætter vores dedikerede support med at hjælpe dem med at levere en enestående kundeoplevelse og genere stigende efterspørgsel fremover. Vi tilbyder:
  • Remote Service-værktøjer
  • Helpdesks
  • Udviklingsprogrammer for serviceteknikere
  • Træning
  • Teknisk support lokalt
  • Fremtidssikring